امتیاز تجربه

دسته بندی



هزارتو ⭐  

©Majarajoor

توضیحات تجربه

اتاق فرار جعبه سياه

اتاق فرار کشتی دزدان دریایی : در افسانه های باستانی از جزیره ای مرموز نام میبردند که متعلق به دزدان دریایی بوده است. کاوشگران بسیاری سعی داشتند به این شهر دسترسی پیدا کنند اما هرگز موفق نشدند. گفته میشود کشتی دزدان دریایی در اسکله این شهر دست نیافتنی است و گنجی بزرگ در آن پنهان شده است. حال عده ای تصمیم گرفتند به این گنجینه دریایی دسترسی پیدا کنند. آیا تو مایلی راهنمای سفرشون باشی و گنیجینه بزرگ رو از آن خودت کنی.

اتاق فرار کیمیاگری : در سالهای بسیار دور کیمیاگری سعی داشت که از ترکیب عنصرهای مختلف طلای ناب به دست آورد. او پس از سالها تلاش به فرمولی دست یافت که از ترکیب آن ماده ای با ارزش تر از طلا به دست می امد. اما کیمیاگر بعد از کشف به طور کاملا مشکوک و مجهول ناپدید شد. اما امروز غار کیمیاگری او کشف شده است و تعدادی دست نویس و ماده های ترکیبی او به طور معجزه اسایی سالم مانده است. گروه های مختلفی ماه ها در غار تلاش کردند تا فرمول کیمیاگر را به دست بیاورند اما موفق به کشف ان ماده نشدند. ایا گروه اکتشافی شما توانایی کشف ان ماده را دارد؟؟؟

اتاق فرار معدن : قرن ها پیش یکی از شاهان ایران در حمله به هندوستان جواهری بسیار ارزشمند را از یکی از حاکمان هند به عنوان غنیمت جنگی برداشت این جواهر در میان خانواده این شاه جوان دست به دست گشت و بر سر آن خون های زیادی ریخته شد تا اینکه یکی از این خانواده تصمیم گرفت این جواهر را در سرزمین باستانی و افسانه ای به نام تهران خاک کند. حال گروهی جوان توانسته اند نقشه ای بیابند که آن ها را به سمت یافتن مکان این جواهر راهنمایی میکند. مشکل اصلی آن است که این جواهر زیر زمین و درست در قلب تهران خاک شده است. آن ها باید تونل کنده و به مکان دقیق این جواهر برسند. حال شما به عنوان عضوی از این گروه باید کاوشگر این سنگ با ارزش باشید.  آیا آماده اید؟

اتاق فرار شب در موزه : شما به عنوان یک سارق مشهور این بار موزه ای در تهران را هدف قرار داده اید. در این موزه الماسی با قدمت هشتصد سال که به متعلق به یکی از ملکه های ایران باستان است نگهداری می شود. این الماس خاص به رنگ یشمی است و با پیشرفته ترین سیستم های امنیتی دنیا پاسداری می شود.هدف شما برداشتن این الماس و فروش آن به یک کلکسیونر خارجی است . آیا فکر میکنید برای سرقت این الماس آماده اید؟

شرایط تجربه
  • کارت خوان: ندارد
  •  جای پارک آسان: دارد
  • مخاطب: بانوان و آقایان (بالای 12 سال )
  • هماهنگی پیش از مراجعه الزامی است
  • حداقل نفرات ۳ نفر است
  • برای  استفاده اتاق فرار در روزهای  پنجشنبه،جمعه و ایام تعطیل  حتما ۲۴ ساعت قبل هماهنگی انجام بگیرد
اطلاعات تماس
  • تهران: میدان فاطمی، خیابان فاطمی، نرسیده به سازمان آب، بین خیابان دائمی و خیابان ششم (خیابان شیخ لر )، پلاک 160، طبقه دوم
موقعیت

اتاق فرار جعبه سیاه

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor