امتیاز تجربه

دسته بندی



هزارتو ⭐   3.2 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

اسکیپ روم یا اتاق فرار، یک بازی گروهیست که طی آن شما و گروهتان درگیر یک ماجرای چالش‌برانگیز و مرموز می‌شوید. زمان محدودی در اختیار دارید تا با پیدا کردن سرنخ‌ها، حل معماها و گشودن قفل‌ها ماموریتتون رو انجام بدید و بسته به داستان بازی شاید نیار باشه که فرار کنید. همه‌ی حواس شما به چالش کشیده خواهد شد و باید در کنار خلاقیت و تمرکز، به معنی واقعی یک تیم باشید.‌

یادتون باشه، تک‌تکِ ثانیه ها برای شما و گروهتون ارزشمندن. یک تیم موفق باید بتونه سرنخ‌های اصلی رو تشخیص بده و با کار گروهی و تمرکز دونه‌ به دونه گره‌ها رو باز کنه و پیش بره. همیشه روند اتفاقات عادی پیش نخواهد رفت و بعضی وقتا ممکنه اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای رخ بده  که کنترل کردنشون فقط از تیم‌هایی برمیاد که رسیدن به هدف رو همیشه تو ذهنشون دارن...‌

بیشتر بازی‌های اتاق فرار در اروپای شرقی صرفا با هدف فرار از یک مکان بسته طراحی شده است، اما بازی‌های طراحی شده توسط تیم Escaperoom.ir شما را درگیر یک سناریو و داستان می کند و هدف شما صرفا باز کردن قفل و فرار از یک مکان بسته نیست....

اسکیپ روم سرقت ساختار معمایی متفاوتی دارد و دارای معماهایی فراتر از یک اتاق عادیست. از این نظر اسکیپ روم سرقت نمونه مشابهی ندارد.

داستانِ بازی:

فعالیت های مشکوکی در شهر تهران باعث ایجاد نا امنی شده! نیروهای پلیس تا کنون موفق نشدن عوامل این فعالیت های خرابکاری را شناسایی و دستگیر کنن....
کارآگاه توانا ، افسر سابق پلیس، معتقده استفاده از روش های مرسوم پلیس به نتیجه ای نمیرسه! توانا به استفاده از روش های خلاقانه و کمی هم عجیب و غریب برای گیر انداختن مجرم ها معروفه!
اون ادعا میکنه تونسته راز این فعالیت های مشکوک ‌رو حل کنه و مدارک جرمی بدست آورده که همه ی این اتفاقات رو به یکی از باندهای تبهکاری معروف تهران ربط میده!
سران اعضای این باند تبهکاری احساس خطر کردن و اعضای تیم شما رو به عنوان چند سارق حرفه ای استخدام کردن تا به دفتر کارآگاه نفوذ کنید و مدارک جرم رو بدزدید!
تیم شما چند روز دفتر کارآگاه رو تحت نظر میگیره و متوجه میشید کارآگاه هر روز به مدت یک ساعت دفترش رو ترک میکنه و این موقعیت مناسبی است که ماموریت سرقت شما انجام بشه!
به محض ورود به دفتر کارآگاه متوجه میشید درها به طور اتوماتیک قفل شده و این یک دفتر کار عادی نیست! اینجا یک سیستم امنیتی خاص وجود داره و شما برای رسیدن به مدارک و فرار کردن فقط یک ساعت فرصت دارید!
این بار شما آدم بد های داستان هستید! آیا میتونید به رمز و راز های کارآگاه توانا پی ببرید یا گرفتار نیروهای پلیس خواهید شد؟! همه چیز در یک ساعتی که فرصت دارید مشخص میشه!

شرایط تجربه
  •  مدت زمان بازی: 60 دقیقه
  • بازی تیمی ( تعداد نفرات 3 تا 6 نفر )
  • مناسب سنین بالای 16 سال
  • درجه سختی بازی: 8 از 10
  • مخاطب: بانوان و آقایان
  • هر نفر 35000 تومان
اطلاعات تماس
  • www.escaperoom.ir
  • escaperoom.ir@
  • تهران: بلوار آفریقا (جردن)، ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان ظفر، ساختمان شماره 93، طبقه 5
موقعیت

اسکیپ روم سرقت

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor