امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   2.3 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

بیش از 30 سال پیش شف جلاتو "مارکو برونو" زندگی خود را وقف هنر دسرهای منجمد نمود و با بهره گیری از تجربه وی و اشتیاق و نو آوری که با کار او همراه بود، برونو یک سمفونی هماهنگ از دستور پخت های انواع جلاتو و شیرینی خلق کرد، به صورتی که طعم ها و فصل ها در یک هارمونی کامل با هم متحد شدند.

جلاتو در حال تجربه ی موفقیتی بی نظیر در سراسر جهان است است، و رازهای آن نسل به نسل منتقل می گردد. بستنی و شیرینی جلاتو،  از تازه ترین مواد اولیه مانند شیر، میوه، خامه، و هم چنین بهترین محصولات منتخب ایتالیایی به صورت روزانه تهیه می شود، تا شما بتوانید از طمع های حقیقی و با طروات ،لطیف و تند،که در مقابل چشمان شما تولید می شوند لذت ببرید و دیگر لازم نیست برای چشیدن طعم به یادماندنی این بستنی سنتی ایتالیایی تا ایتالیا سفر کنید چون یک برند ایتالیایی به نام «جلاتو دی برونو» شعبه ای در تهران تاسیس کرده و تمام امکانات رو فراهم کرده تا شما بتونین مزه واقعی جلاتو را تجربه کنید.

اگر بخوام از تفاوت اساسی بستنی با جلاتو براتون بگم یکیش اینه که هیچ رنگ و اسانسی در تهیه جلاتو استفاده نمیشه. تمامی مواد اولیه از ایتالیا فراهم میشه و در بینشون می تونین طعم های جدیدی رو کشف کنین. در کنار جلاتو «سوربتو» هم بسیار خوش طعمه. تفاوتش اینه که در تهیه سوربتو از شیر استفاده نمی شه و تمام طعمش به خاطر میوه هاییه که درونش به کار برده شده. پس سوربتو می تونه برای وگان ها، کسانی که به لاکتوز شیر حساسیت دارند و بیماران دیابتی که سال هاست بستنی نخوردن مناسب باشه. اگه طعم میوه ای دوست دارین بهتون سوربتوی لیمو، زردآلو و توت فرنگی و جلاتوی آلبالو رو پیشنهاد می کنم.

یکی از مزیت های این جلاتو فروشی اینه که جلاتو یا بستنی قیفی مورد علاقتون رو می تونه براتون بفرسته، هرکجای شهر که باشین. این کار با دستگاهی به نام shock freeze صورت می گیره که با دادن سرمای لحظه ای باعث می شه جلاتو بدون تغییر در بافت و طعمش تا دم خونتون بیاد.

همینطور این که تمامی میکس ها می تونن با خواست و نیاز شما به صورت سفارشی ارائه بشن... شما می تونین ترکیب دلخواه خودتون رو بسازین، فقط کافی  طعم پایه ژلاتو و سُس دلخواهتون رو انتخاب کنین

 

 

اطلاعات تماس
موقعیت

بستنی جلاتو دی برونو

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor