امتیاز تجربه

دسته بندی



آدرنالین ⭐   4.7 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

آفرود یعنی بیراهه نوردی. یعنی خروج از مسیرهای همیشگی و جاده های آسفالت و رانندگی در زمینی که جاده ای در آن وجود ندارد؛ مثلا  بین صخره ها و کوه ها، مسیرهایی وجود دارد که یک بیراهه نورد می تواند با خودروی خود از آنها عبور کند و پا که نه! لاستیک به جاهایی بگذارد که خیلی ها حتی از تصور آن هم می ترسند.

آفرودسواری یعنی طبیعت گردی حرفه ای می توانید با خودروی خود پا به اعماق طبیعت بگذارید و جز لذت رانندگی، از اعجاز دنیای پیرامون و چشم اندازهای بی بدیل هم بهره مند شوید. شما برای آفرودسواری طبیعت گردی، نیاز به یک خودروی دو دیفرانسیل نسبتا راحت و یک همراه خوش سفر دارید.

تورهای طبیعت گردی آفرود یکی از بی نظیرترین تجربه ها را برای شما فراهم می کنند و قوانین و اصول خاصی بر آنها حکمفرماست. تورهای آفرود دارای مجوز بوده و تمام مسافران خود را بیمه حوادث می کنند. این تورها را یک یا دو لیدر حرفه ای و گاهی محلی همراهی می کنند تا شما را در مسیریابی و رهایی از برخی مشکلات، از جمله گیر کردن ها یا رفع مشکلات فنی خودروها راهنمایی کنند.

بسیاری از کسانی که سفر آفرود را تجربه کرده اند، معتقدند هیجان و انرژی این سفرها تا حدی است که می تواند یک ماه آنها را سر حال نگه دارد. عجیب اینکه هر چقدر مشکلات و دردسرهای سفر بیشتر باشد، هیجان بیشتری را به همراه دارد.

چرا باید باشگاه ماجراجویان را انتخاب کنیم؟

تیم حرفه‎ای و متفاوت باشگاه ماجراجویان به اجرای برنامه های طبیعت‌گردی ماجراجویانه، خاص و درعین حال ایمن، از قبیل تورهای دره نوردی، آفرود، كویرنوردی، جنگل نوردی و برنامه های آموزشی از قبیل آموزش پرواز با پاراگلایدر، اسكی، صخره نوردی، دره نوردی معروف شده است. این تیم به مدیریت شهرام نوشادی راد که دوره آموزشی سطح عمومی راهنمایان کوهستان را در دو بخش کوهنوردی و طبیعت گردی با موفقیت به پایان رسانده از طرف فدراسیون کوهنوردی و صلاحیت فعالیت به عنوان راهنمای کوهنوردی را داراست، اداره می شود. سوابق درخشان کاری این باشگاه در زمینه‌های مختلف ورزش‌های اکستریم و به‌خصوص تیم امداد هوا، زمین، دریا باعث شده است که باشگاه ماجراجویان در بسیاری از مسابقات به عنوان پوشش امدادی ظاهر شود.

شرایط تجربه

یک روز کاملا به دور از تلفن، دود، الودگی، سروصدا و ترافیک و گذر از مسيرهای زيبا و کوهستانی

اين تور كاملا vip است

با خودروهای 4wd

 

کجا آفرود سواری می کنیم:

منطقه: کوه های امام زاده داوود

بهترین زمان آفرود سواری: پيشنهاد ما به شما برای روز مناسب در طول هفته (غیر از پنج شنبه و جمعه ) است.  ساعت ٧ صبح تا ساعت ١٧ بهترین زمان برای آفرود سواری است

شرایط :

  • در صورت نداشتن خودرو ميتوانيد همراه ما باشيد
  • صبحانه و نهار و عصرانه مخصوص توسط  adventure club سرو می شود
  • عكاسی از طبيعت، عكاسی در طبیعت از شما با دوربين حرفه ایی
  • امکان برگزاری تور به صورت خانوادگی نیز امکان پذیر است
  • انتخاب روز سفر با مسافر
اطلاعات تماس
  • تهران: پونک، خیابان مخبری، پلاک ۴۳، واحد ۴۱، باشگاه ماجراجویان
موقعیت

باشگاه ماجراجویان

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor