توضیحات تجربه

بچه که بودیم یک چوب نرم که قابلیت خم شدن و انعطاف داشته باشد با یک تکه کش و چند چوب بلند مجموعه تیر و کمان ما را تشکیل می‌داد. چه رجزها که با آن تیر و کمان نمی‌خواندیم اگرچه بُرد تیرش به دو متر هم نمی‌رسید و حتی یکبار برای حفظ آبروی ما هم که شده بود صاف و مستقیم به هدف نمی‌خورد. البته ملالی هم نبود چون وضعیت تیراندازی همه‌مان مثل هم بود و جنس تیر و کمان‌هامان هم یکی بود؛ یا تیرمان به خطا می‌رفت یا کمان می‌شکست یا کش آن پاره می‌شد.

اغلب تصوری از یک تیر و کمان واقعی و یک تیراندازی اصولی نداشتیم اما آرزویش را داشتیم تا در یک زمین تیراندازی واقعی، یک تیر و کمان واقعی را به دست بگیریم و چند تیر واقعی به هدف بزنیم. خب تحقق این آرزوی کوچک دوران بچگی کار چندان سختی نیست.

در باشگاه تیراندازی توچال می‌توانید یک کمان و چندین تیر دریافت کنید. هنوز تیرها را نگرفته به رسم کودکی شروع به کُری خواندن و رجز گفتن می‌کنید و آنقدر جذابیت این کار بالا می‌رود که حتی گذر زمان و تعداد تیرهایی که پرتاب کرده‌اید را هم از یاد می‌برید. این بار هم مثل همان دوران مهم نیست که تیرتان به سنگ می‌خورد یا درست به هدف می‌زنید مهم این است که پیشنهاد و دعوت شما خاطرات خوش و شاد دوستان را زنده کرده‌ است.

شرایط تجربه

- امکان استفاده از تیر ها در مدت زمان نا محدود در یک جلسه تفریحی

- دارا بودن محوطه چمن

- دارای 15 سیبل تیراندازی

- دارای 20 کمان تیراندازی

- ایجاد تمرکز و اعتماد به نفس

- اینترنت پرسرعت وایرلس

- ساعت مراجعه : شنبه الی پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 24

- آموزش حرفه ای تیراندازی با مربیگری جناب آقای اسدی و خانم همتی مربیان درجه دو فدراسیون

-  کلاس های آموزشی در 2 بخش آقایان و بانوان به صورت همزمان در همه روزهای هفته

- امکان استفاده از کافی شاپ

- آموزش دارت با پرداخت هزینه جداگانه

اطلاعات تماس
  • www.tochalarcheryclub.ir
  • tochal_archery_club@
  • تهران: انتهای خیابان ولنجک، داخل مجموعه فرهنگی ورزشی تله کابین توچال، ۵۰۰ متربالاتر از پارکینگ مجموعه توچال، سمت چپ باشگاه تیراندازی باکمان توچال
موقعیت

شميرانات، طهران، إيران

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor