توضیحات تجربه

سرزمین رویایی لیلیپوت با رویکرد به آموزش مشاغل برای کودکان ایجاد شده است. در این شهربازی کودکان ۲ تا ۱۲ ساله می توانند مشاغل مختلف را تجربه کنند. برخی از مشاغل این پارک شامل: دندان پزشکی، آتش نشانی، فروشندگی، آشپزی و شیرینی پزی، پلیس، پزشک و پرستاری، ملوانی، خلبانی، خانه داری، مکانیکی می باشد

در لیلی پوت غرفه سازی با دیزاین شیک ، پخش خدماتی و party room جهت برگذاری جشن تولد ، دورهمی های مادرانه و تعدادی غرفه جهت فروشگاه ، رستوران و کافی شاپ تشکیل شده است. و لازم به ذکر است تمامی بازی ها و غرفه ها زیر نظر مجرب ترین مربی ها انجام میشود و تمامی غرفه ها رنج سنی مشخص شده ای دارد و هیچ آسیبی به کودکان خود وارد نمیسازد.

سوالات رایج در مورد سرزمین رویایی لیلیپوت

لیلیپوت مناسب چه رنج سنی می باشد؟ مناسب کودکان ۶ ماه تا حدود ٩ سال. اما تا ١٢ سال هم می توانند از لیلیپوت استفاده نمایند.

کودکان از چه سنی نوپا محاسبه میشود؟ کودکان نوپا از سن ۶ ماه تا دو سال می باشند و بلیط نوپایان نیم بها میباشد. کودکان نوپا مجاز به استفاده از تمامی غرفه ها نمیباشند در صورت تمایل به استفاده از بقیه غرفه ها باید بلیط بزرگسال تهیه نمایید.

آیا برای بقیه بازی ها هم باید هزینه ای پرداخت شود؟ بله بها بلیط ماشین شارژی ، صخره نوری و روپ ادونچر جدا میباشد.

چه سنینی می توانند از صخره نوردی و روپ ادونچر استفاده نمایند؟ حدود ۴ سال. حتی پدر ها هم می توانند از روپ ادونچر و صخره نوردی استفاده نمایند.

آیا استفاده از ماشین شارژی محدودیت سنی یا وزنی دارد؟ بله بالای ٣٠ کیلو گرم مجاز به استفاده نمیباشند.

آیا کودکان می توانند از لباس مشاغل جهت عکاسی استفاده نمایند؟ هزینه ای باید پرداخت شود؟ همه کودکان می توانند از کلیه لباس مشاغل استفاده نمایند و نیازی به پرداخت هزینه نیست. جهت حفظ بهداشت بیشتر جلو در به هر کودک یک عدد کلاه یکبار مصرف داده میشود و اولیا میتوانند جهت حفظ بهداشت بیشتر برای زیر لباس مشاغل، لباس های بکبار مصرف را از بوفه و یا صندوق مجموعه دریافت نمایند.

آیا در لیلیپوت بوفه ای جهت فروش خوراکی وجود دارد؟ بله اما در لیلیپوت چیپس و پفک و کالباس و…که خوراکی های بسیار ناسالمی هستند سرو نمی شوند.

امکان استفاده از دوربین شخصی در لیلیپوت میباشد؟ استفاده از دوربین حرفه ای در لیلیپوت مجاز نیست. اتلیه سیار لیلیپوت همیشه در لیلیپوت مستقر میباشد و آماده ثبت یک روز رویایی از کودکان شما میباشد.

ایا امکان برگزاری تولد در لیلیپوت میباشد؟ بله سالن ویژه برگزاری همایشهای کودکان، منحصر به فرد ترین سالن برگزاری جشن های کودکان در ایران میباشد.

برای تورهای گروهی برنامه ای دارید؟ جهت اطلاع از پکیج ویژه مدارس و ارگان ها و تورهای گروهی با مجموعه در تماس باشید.

ایا میشود بدون رزرو قبلی به لیلیپوت آمد؟ در روز های اول هفته بله اما پنج شنبه و جمعه خیر.

آیا در لیلیپوت گریم کودکان هم دارید؟ بله گریم لیلیپوت مستقیما زیر نظر مدیریت لیلیپوت با استفاده از برترین برند گریم کودک(رنگ های مجاز و خوراکی)بدون حساسیت انجام میشود.

شرایط تجربه

کودکان دو تا دوازده سال

اطلاعات تماس
موقعیت

Darvaze Shemiran، طهران، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor