امتیاز تجربه

دسته بندی



اکسپرت ⭐   3.1 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

شیرینی‌های فرانسوی به دلیل طعم خاص، تنوع و جذابیتشون، در تمام دنیا جزو شیرینی‌های محبوب شناخته می‌شن. این بار در خیابان فرشته، «شیرینی اکلر» به عنوان یکی از اولین شیرینی‌فروشی‌های فرانسوی تهران، شروع به کار کرد. عنوان اکلر، از یک شیرینی معروف فرانسوی که از نوعی خمیر پفی و کرم مخصوص درست می‌شه، برداشته شده که یکی از بهترین نمونه‌هاش رو می‌تونید همین‌جا امتحان کنید.

در شیرینی‌فروشی اکلر فرشته می‌تونید انواع مختلف تارت‌ها و «تارتلت‌ها»، «گلِت‌ها»، «اکلر»، «اپرا»، ماکارون، «پاریس برست» و شیرینی‌های متنوع دیگه‌‌ای رو در کنار انواع کیک‌ها امتحان کنید. یکی‌ از گزینه‌های‌ جذاب اکلر، «جعبه‌ی سایز مینی» شیرینی‌هاست که انواع شیرینی‌ها در سایز کوچیک تهیه شده و داخل این جعبه‌ها چیده می‌شه.

رنگ غالب فضای این شیرینی‌فروشی آبی روشنه که این رنگ در طراحی لوگو، طراحی فضا، جعبه‌ها و حتی کاغذ زیر شیرینی‌ها استفاده شده و رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگ‌ گرم در کنار آبی قرار گرفته و ترکیب جذابی رو به وجود آورده. فضای داخلی اینجا ساده و کوچیکه و یخچال‌هایی در دو طرف فضا قرار گرفته که رنگ و شکل شیرینی‌های داخلشون، حس سرزندگی رو به فضا آورده و وجود دیوار آینه‌ای روبروی یخچال شیرینی‌ها، این زیبایی رو چند برابر کرده.

یکی‌ از شیرینی‌های خوش‌طعم اینجا، شیرینی اپرا‌ست که از لایه‌ای از کیک اسفنجی بادام و با طعم قهوه، باترکریم (ترکیبی از خامه و کره)، قهوه و کرم شکلات درست شده که ترکیب بی‌نظیری از طعم‌های مختلف در کنار هم دیگه‌ست. اگه به کیک و شیرینی علاقه‌مندید و دوست‌دارید طعم‌های خاص و باکیفیت رو تجربه کنید، به اکلر سر بزنید.

شرایط تجربه
  • روز و شب جای پارک دارد
  • ساعت کاری: 10 الی 22
  • کارتخوان دارد
اطلاعات تماس
  • eclairtehran@
  • تهران: خیابان فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان حسابی، روبروی کوچه‌ی پانزدهم، پلاک ۱۳
موقعیت

شميرانات، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor