امتیاز تجربه

دسته بندی



هزارتو ⭐   2.9 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

کلاسیک‌ترین بازی اتاق‌فرار در ایران
بازی فرار از زندان در مجموعه‌ی اتاق‌فرار اسکیپ‌می در مجتمع مارینامال نمک‌آبرود

بازی اتاق‌فرار یک سرگرمی و بازی گروهی نوپایی است که در خارج از کشور طرفداران زیادی پیدا کرده و موسسه‌ی سرگرمی‌های هوشمند اسرارآمیز به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و خانواده‌های ایرانی برای اولین بار آن را در کشور طراحی و اجرا کرده است.

نحوه‌ی بازی به این شکل است که شما به همراه تیمی که تشکیل داده‌اید وارد فضایی می‌شوید که از قبل با درون مایه‌ی(تم) خاصی طراحی و صحنه‌سازی شده است. مثلا (زندان، مدرسه و ..) پس از ورود شما به این فضا و توضیحات اولیه در به روی شما بسته می‌شود. هدف مشترک و اصلی گروه شما در این سری از بازی‌ها فرار کردن از فضایی است که در آن محبوس شده اید.(می‌تواند یک یا چند اتاق باشد.) این فضای رازآلود پر از معماهای فکری و پازل‌های فیزیکی است و برای خروج می‌بایست مرحله به مرحله و قدم به قدم پیش بروید و معماها را حل کنید. به این صورت که شما در جایی که قرار گرفته‌اید با انواع و تعداد زیادی نشانه، علامت، ابزار و رمزهای متفاوتی رو به رو می‌شوید. می‌بایست ربط صحیح نشانه‌ها به یکدیگر و استفاده‌ی درست از ابزارها را حدس بزنید تا مرحله‌ها را پشت سر گذاشته و در نهایت راه خروج را پیدا کنید.

در حال حاضر EscapeMe دارای سه شعبه در تهران و یک شعبه در نمک‌آبرود و ۱۰ بازی در مجموع می‌باشد، که این بازی‌ها نه تنها تم‌های متفاوتی دارند، بلکه معماهای این بازی‌ها متفاوت است.

سناریوی بازی فرار از زندان :

شما و گروهتان در دام بدخواهان گرفتار شده‌اید و به صورت ناخواسته در تله جرمی سخت گیر افتاده‌اید و برای شما حکم اعدام بریده‌اند. حکم قاضی قاطع است و تغییر نخواهد کرد. اما رئیس زندان نمی‌تواند وجدانش را راضی کند که شما اعدام شوید. از همین رو به شکلی نامحسوس راه فراری برای شما و گروهتان طراحی کرده است.نگهبان اندکی سر به هوا است و اگر در هنگام حضور او همه چی را عادی جلوه دهید، متوجه فرار شما نخواهد شد!
قبل از شما افراد زیادی اینجا بوده‌اند، آیت‌الله مدرس، آقا تختی، میرزا کوچک‌خان جنگلی و …، اما هدف شما مشخص است، هدف گروه شما پیدا کردن کلید خروج است، تا بتوانید از زندانی که به اشتباه در آن گیر افتاده‌اید فرار کنید، نبرد شما نبرد حق و باطل است!!

هدف نهایی در این بازی پیدا کردن کلید خروج است!! زمان اجرای حکم یک ساعت دیگر است بنابرا‌ین شما و گروهتان تنها ۶۰ دقیقه برای پیدا کردن راه فرار از این زندان مخوف و مرموز زمان دارید.

یک بازی فوق‌العاده برای گروه‌هایی که تجربه بازی‌های ما را ندارند، و اگر یک تیم با تجربه و حرفه‌ای هستید، می‌توانید برای زدن رکورد بازی تلاش کنید.

شرایط تجربه
  • کارت‌خوان: دارد
  • جای پارک آسان: دارد
  • مخاطب : بانوان/آقایان
  • مدت زمان : ۶۰ دقیقه
اطلاعات تماس
  • www.escapeme.ir
  • مازندران: نمک آبرود، جنب پلیس راه هچیرود، مارینا مال. طبقه دوم
موقعیت

Chalus، مازندران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor