امتیاز تجربه

دسته بندی



هزارتو ⭐   3.1 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

واگن شماره ۹ یک بازی محیطی گروهی است که در فضای قطار و با بهره‌مندی از جلوه‌های ویژه صوتی و تصویری و فناوری‌های هوشمند مکانیکی و الکترونیکی برگزار می‌شود. در واگن شماره ۹ شما وارد یک سناریوی سفر با قطار می‌شوید تا در یک بازه‌ی زمانی یک ساعته ضمن لذت بردن از اتفاقات هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی با حل کردن معماها و پازل‌های مختلف همراه با دوستانتان لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

روند سناریوی واگن و چالش‌ها و معماهای آن حس حضور در یک فیلم سینمایی را تداعی می‌کند، فیلمی که قهرمان‌هایش خود شما و دوستانتان هستید و انتخاب‌های شما مسیر داستان فیلم را جلو می‌برد. هر یک از شما به عنوان قهرمان فیلم باید چالش‌های بازی را پشت سر بگذارد و گروهش را پیش از اینکه زمان به پایان برسد و کار از کار بگذرد از واگن خارج کند.

داستان بازی اینکه معمولا همیشه تو قطارها اتفاقای جالب و عجیبی میفته. داری با قطار میری سفر، شب شده و قراره که تو واگن بخوابی. طبق معمول صدای همیشگی قطار رو می‌شنوی. چشمات که گرم می‌شه، یهو از واگن بغل صدای یه ضربه و یه جیغ خفیف می‌شنوی و تو هیچ‌کاری نمی‌تونی بکنی. سال‌ها از ناپدید شدن دختر واگن بغلی می‌گذره و تو‌ باید بعد سال‌ها به اون واگن برگردی و معمای ناپدید شدن دختر رو حل کنی.

فرق واگن فرار و اتاق فرار چیه؟

از اولین روزهای طراحی این واگن فرار یک دغدغه‌ی جدی پرهیز از تکرار و خلق ماجرای جدید بوده تا شما ماجراجوی عزیز وقتی در موقعیت بازی قرار گرفتی به هیچ وجه این حس بهت دست نده که توی یک موقعیت تکراری هستی. این شد که به جای اتاق فرار واگن فرار ساخته شد و اسمش هم با کمی جسارت همان واگن فرار گذاشته شد  .
شرایط تجربه
  • این بازی برای چه افرادی مناسبه؟
این بازی برای خانواده‌ها و دوستان مناسب است و با اینکه شما در طول بازی با انواع چالش‌های فیزیکی و معماهای فکری روبرو می‌شوید اما برای حل کردن آنها نیازمند هیچگونه دانش خاص علمی یا توانایی خاص بدنی نیستید و تنها با کار گروهی و حس ماجراجویی می‌توانید تمام مراحل را طی کنید و از سفر خود در واگن شماره ۹ همراه با همسفرهایتان لذت ببرید. پس واگن فرار برای تمامی افرادی که مشکل قلبی یا معلولیت خاصی ندارند مناسب است و به مهارت ویژه‌ای نیاز ندارد.
  • مدت زمان بازی ۶۰ دقیقه است
اطلاعات تماس
  • www.escapewagon.ir
  • wagonno9@
  • WagonNo.9@
  • ،تهران: خیابان امیرآباد شمالی، انتهای خیابان چهاردهم خیابان اشکان، کوچه‌ی شبیری، پلاک ۳
موقعیت

واگن فرار شماره 9

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor