امتیاز تجربه

دسته بندی



آدرنالین ⭐   3.7 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

اوايل دهه 1970 در وزارت كشاورزي امريكا ماشین هایی وجود داشت كه پشت آنها پمپي متصل بود و رنگ را به مسافت‌هاي دور پرتاب مي‌كرد و با اين وسیله ، درخت‌هايي را كه بايد قطع يا هرس مي‌شدند، علامت‌گذاري مي‌كردند. ايده تبدیل اين سيستم به‌صورت يك بازي هم از آن زمان آغاز شد.

در سال 1981 در امريكاي شمالي اولین بازي پینت بال به طور رسمي با 12 بازيكن مسلح به نشانه‌روهاي بادي با هدف تسخیر پرچم شروع و به شكل امروزي پايه‌گذاري شد. اکنون نزدیک دو دهه است كه پینت بال به‌طور رسمي بازي مي‌شود و چندین سال است كه به كميته بین المللی المپیک معرفي شده است تا در بازي‌هاي المپیک به‌عنوان ورزشي جديد وارد شود. این ورزش مهیج که از آن به‌عنوان شطرنج زنده نام می‌برند از سال 1380 وارد ایران شد.

جالب است بدانید پینت بال اخيرا در جهان به‌عنوان چهارمين ورزش پُر تحرک محسوب می‌شود و حتی از "اسنو بورد" نيز جلو تر زده است‌. آمار مختصری از ورزش پینت بال نشان می‌دهد که تنها در امريکای شمالی 1400 زمين پینت بال و 7600 تيم فعال و 325 ليگ مسابقه وجود دارد.

حتما سِری در این ورزش وجود دارد که از آن به عنوان شطرنج زنده و پرتحرک‌ جهان یاد می‌کنند. اگر تا حالا این ورزش مهیج فکری را تجربه نکرده‌اید همین حالا تجربه کنید و اگر هم تجربه بازی پینت بال را دارید، پس معطل چه هستید؟ خود و دوستانتان را به یک بازی مهیج دیگر با یک سناریوی جدید در پینت بال آرمان دعوت کنید.

اطلاعات تماس
  • تهران: تهران پارس، خیابان استخر، مجموعه ورزشی شهید گرکانی (دارایی)
موقعیت

پینت بال آرمان

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor