امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   3.4 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

وجود فضایی امن و آروم برای بازی کودکان، دغدغه‌ی خیلی از خانواده‌ها بوده و هست. اما کم‌تر جایی پیدا می‌شه که پدر و مادرها بتونن فرزندشون رو با خیال راحت بهش بسپرن و به کار‌های روزمره‌شون برسن. هدف «کافه بازی‌جا»، مخاطب قرار دادن خانواده‌هاییه که به کافه‌نشینی علاقه‌مندن. وجود یک اتاق بازی، مربی‌های متخصص در زمینه‌ی کودک، منوی مجزای کودک و از همه‌چیز مهم‌تر وجود پنجره‌ای که از فضای کافه به اتاق بازی دید داره، اینجا رو به کافه‌ای منحصربه‌فرد برای بسیاری از خانواده‌ها تبدیل می‌کنه.

یکی از ویژگی‌های جذاب و متفاوت کافه بازی‌جا، وجود منویی جداگانه برای کودکانه. در این منو کنار عنوان هر مورد، تصویری از خوردنی نقاشی شده تا بچه‌ها بتونن به راحتی و به تنهایی، مورد محبوبشون رو انتخاب کنن. پشت این منو یک بازی وجود داره که می‌تونه تا زمان آماده‌شدن سفارش، سرگرمشون کنه. در منوی اصلی کافه، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر و همچنین طیف متنوعی از غذاها و پیش‌غذاها نوشته شده. در این بخش انواع پاستا، پنینی، برگر، سالاد و سیب‌زمینی به چشم می‌خوره.

فضای داخلی کافه بازی‌جا توسط صاحب خوش‌ذوق کافه و آقای «بابک هوشمندی» طراحی شده. در طراحی این کافه به مسئله‌ی آشتی با طبیعت، بسیار اهمیت داده شده. استفاده‌ی غالب از چوب در طراحی میز و صندلی‌ها و بخش‌ عمده‌ای از اتاق بازی، استفاده از نخ‌های رنگی طبیعی و همینطور کاربرد گیاهان سبز در قسمت‌های مختلف کافه دیده می‌شه. کافه بازی‌جا حیاط باصفایی هم داره که علاوه بر میز و صندلی و فضای نشستن، برای سرگرم‌شدن و بازی کودکان مناسبه.

اینجا ‌می‌تونید از کتابخونه‌ی روبروی ورودی کتاب بردارید و مطالعه کنید. همچنین کتاب‌هایی برای فروش داخل کتابخونه چیده شدن. در کنار این‌ها، عروسک‌های دست‌سازی در گوشه و کنار کافه وجود دارن که کار دست هنرمندان ایرانی هستن و برای فروش به نمایش گذاشته شدن. کافه بازی‌جا از برگزاری تولد‌ها و رویدادها استقبال می‌کنه و شرایط مناسبی رو برای برگزاری فراهم می‌کنه. همینطور ایونت‌های متنوعی در این کافه برگزار می‌شن. از کنسرت موسیقی گرفته تا نمایش انیمیشن و کارگاه اوریگامی!

کافه بازی‌جا برای خانواده‌هایی که بچه‌های ۲ تا ۱۲ سال دارن و کافه‌نشینی از تفریحات زندگی‌شون به حساب میاد، می‌تونه انتخاب خوبی باشه. چرا که علاوه‌ بر اینکه مادر و پدرها می‌تونن باهم وقت بگذرونن و تفریح کنن، به بچه‌ها هم حسابی خوش می‌گذره.

شرایط تجربه
  • دستگاه کارت خوان
  • محل بازی کودکان
  • سه پارکینگ از جمله پارکینگ شهرداری، پارکینگ سام‌سنتر و پارکینگ تورج اطراف کافه قرار گرفتن که فاصله‌ی زمانی این پارکینگ‌ها تا کافه، حدود 5 دقیقه پیاده رویه
  • ساعت کار کافه 10-23
  • امکان برگزاری هرگونه جشن
  • ایونت ها و ورکشاپ های فرهنگی، هنری و آموزشی
اطلاعات تماس
  • cafebazija@
  • bazijacafe@
  • تهران: زیر پل پارک‌‌وی، ابتدای مدرس جنوب، ساختمان استدلر، پلاک ۱۶، واحد ۲
موقعیت

طهران، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor