امتیاز تجربه

دسته بندی



هزارتو ⭐   2.4 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

«کافه بازی» یا به عبارت درست آن “Board Game Café” مفهوم نسبتا جدیدی است که در سال‌های اخیر رشدش سرعت گرفته و می‌توان آن را محل تلاقی و برخورد دو مفهوم کافه و بازی رومیزی دانست. فضایی را تصور کنید که در کنار عطر قهوه و صدای مخلوط‌کن، بوی مقوا و کارت بیاید و آوای ریخته‌شدن تاس روی میز به گوش برسد. در اغلب این کافه‌ها قفسه‌ای، کُنجی، میزی، چیزی را به بردگیم اختصاص داده‌اند و هر کدام به فراخور توان خود تعدادی بازی را به مراجعان یاد می‌دهند.

یکی از بهترین کافه گیم هایی که به تازگی کار خودش رو در سمنان آغاز کرده کافه فکر خوبه

اینجا بازی سفارش می‌دهید! در صورتیکه تعداد نفراتتان بالا باشد بهتر است قبلش تلفنی رزرو کنید. ولی این احتمال هست که همینطوری هم بروید جا باشد. !

در این کافه تمام بازی‌ها را به رایگان به شما آموزش می‌دهند و با هزینه ای بسیار کمتر از خرید بازی می توانید همیشه در کنار گیمرها، خانواده و دوستانتان اوقات خوشی را به بازی و خوردن خوراکی های خوشمزه بگذرانید

در جمع این کافه در کنار علاقمندان سرگرمی بازی رومیزی، از گیمر و خوره گرفته تا تازه‌وارد و خانواده می توانید خوش بگذرانید، که این از لذات و البته از اهداف اصلی بازی رومیزی است. این کافه‌ احساس تعلق به اجتماع و توانایی ارتباط و معاشرت با دیگران را به خوبی تقویت می‌کنند. پس تجربه ی بودن در  آن و حسابی سرگرم شدن و خوش گذراندن را از دست ندهید.

شرایط تجربه
  • جای پارک به آسانی
  • دستگاه پوز
  • انواع بازی های رومیزی
  • بازی بزرگ و کوچک نمیشناسه هر جور بیای پر انرژی میری
اطلاعات تماس
موقعیت

Saadi square، Semnan، سمنان، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor