امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   3.1 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

قنادی کوک شعب مختلفی داره که بعضی از اون‌ها شامل بخش کافه هم می‌شن. این شیرینی‌فروشی تونسته جایگاه خاصی بین دوست‌داران شیرینی و شورینی به دست بیاره. کیفیت مواد اولیه و عدم استفاده از نگهدارنده‌ها ممکنه زمان نگهداری شیرینی‌ها رو کمی کوتاه‌تر کرده باشه ولی به جاش از سلامت محصول خیالتون راحته. در این شعبه از قنادی کوک می‌تونید از بین شیرینی‌ها انتخاب کنید و روی یکی از میزهای داخل یا خارج در کنار یک نوشیدنی ازش لذت ببرید.

از اونجایی که این شعبه از کوک کافه‌قنادیه، بخشی از محیط به بار و فضای کافه اختصاص پیدا کرده. همین‌طور میز و صندلی‌هایی در فضای بیرونی چیده شدن. نورپردازی مغازه مقداری کمه اما جو قنادی زنده و پویاست. در قفسه‌هایی وسط مغازه، شیرینی‌های خشک چیده شدن و به صورت مستمر پس از تمام‌شدن شارژ می‌شن. طرف دیگه‌ی مغازه یخچال‌های بزرگ و قدی قرار داره که داخلشون کیک‌ها و شیرینی‌های تر به چشم می‌خوره. قسمتی هم برای خرید لوازم جشن در نظر گرفته شده.

انواع شیرینی تر و خشک، کوکی‌ها، کیک و دسر و شورینی رو می‌تونید در این شیرینی‌فروشی پیدا کنید. شورینی، فینگرفود‌هایی هستن که ظاهرشون شبیه به شیرینیه اما بیشتر با خمیر و نون درست می‌شن و با مرغ، گوشت یا سبزیجات مزه‌دار می‌شن. با توجه به نوع انتخابتون، قیمت‌ها متفاوته اما نسبت به بعضی از قنادی‌ها متوسط رو به بالاست. اینجا سفارش کیک‌‌های خاص، با طرح‌ پیشنهادی خودتون پذیرفته می‌شه. همچنین چند مدل متفاوت چای و قهوه هم با رُست خودشون دارن که اگه دوست داشتید می‌تونید بخرید.

شرایط تجربه
  • ساعت کاری: 07:30 تا 23:30
  • کارتخوان دارد
  • سیگار آزاد نیست
  • دلیوری ندارد
اطلاعات تماس
موقعیت

طهران، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor