امتیاز تجربه

دسته بندی



اکسیژن ⭐   3.2 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

فرین با دکوری انگلیسی و منوی غذایی سالم و خوشمزه به سبک بین المللی، سعی دارد سطح بالایی از میهمان نوازی را به مشتریانش ارائه دهد. این کافه رستوران ریزه کاری‌های حرفه‌ای و جذابی در منو، سرویس و فضای خود دارد که به جرات مشابه آن را در جای دیگری نمی‌توانید تجربه کنید.

فضای فرین به سه قسمت مجزا برای میهمانان آن قسمت تقسیم شده است. بخش اصلی با میز صندلی‌های ۴ تا ۸ نفره مربوط به رستوران است، با تابلوهای نقاشی زیبا و میز و صندلی‌های کلاسیک چیدمان شده است و تمام المان‌های یک رستوران لوکس و به اصطلاح Fine Dinning را دارد. قسمت دیگر کافه رستوران فرین به کافه آن تعلق دارد. کافه‌ای با پنجره‌های شیشه بزرگ و دکوری مینیمال، زیبا و ساده، که با میزهای کوچکتر پذیرای میهمانان کافه است. طبقه دوم کافه رستوران مربوط به بخش لانژ و VIP آن است. اتاق VIP یک فضای اختصاصی با تمام امکانات، نظیر تلویزیون، اینترنت و… که بهترین انتخاب ممکن برای یک جلسه و یا یک قرار کاری است. قسمت لانژ هم یک بخش اختصاصی با سطح بالایی از سرویس دهی و خدمات است. مبلمان و میز و صندلی‌های بسیار راحت، باریستای اختصاصی، سرو انواع نوشیدنی، آجیل و … که شما برای برگزاری تولد، میهمانی خودمانی، دورهمی دوستانه و … می‌توانید

کافه فرین از صبح و با سرو بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌های تازه و طبیعی در خدمت میهمانان است. سرو دمنوش‌های متفاوت، در کنار عرقیجات مختلف و البته باقلوای تازه ترکی از جذاب‌ترین پیشنهادات منوی کافه فرین است که در روزهای خنک پائیزی به شدت پیشنهاد می‌شود. مخصوصا زمانی که نم بارانی هم زده باشد و هوای مطبوع از لابه لای پنجره‌ها به داخل بیاید. لذت و راحتی کامل را تجربه کنید.

منوی خوشمزه و حرفه‌ای و البته سالم، این یک تعریف نسبتا ساده و مختصر از منوی رستوران فرین است. یک منوی جذاب که از اشتها آورها شروع می‌شود و به آیتم‌های بسیار خوشمزه دیگر ختم می‌شود.کانسپت اولیه فرین بر این بوده که یک کافه رستوران با منویی سالم داشته باشد که این سالم و خوشمزه بودن همزمان در یک بشقاب سرو شود. یک بخش از منوی کافه رستوران فرین به گیاهخواران تعلق دارد. البته که این قسمت به قدری خوشمزه و جذاب است که هر گوشتخواری را وسوسه خواهد کرد. برگرهای گیاهی، بله برگر از نوع بسیار سالم، برگر هالومی (پنیر کبابی) از خاص‌ترین تجربه‌های غذایی شما خواهد بود. پیتزا و پاستای گیاهخواران، بشقاب گیاهی و هر آنچه یک گیاهخوار برای لذت بردن از غذا نیاز داشته باشد در منوی فرین یافت می شود.

منو کافه رستوران فرین آیتم‌های اختصاصی کم ندارد که فقط در فرین یافت می‌شوند. عرقیجات، قهوه‌ها و نوشیدنی‌های تازه و طبیعی، اشتهاآوری مثل توپک پنیری میکس خوشمزه از چندین مدل پنیر است که با چند دیپ خاص مزه رویایی به خود می‌گیرند. پیتزای فرین با نان ها ترد و نازک و سس پستوی سرخ، برگر فرین با همبرگرهای دست ساز، سالاد فرین با سس های مخصوص همگی جشنواره‌ای از مزه و طعم‌های جذاب را تشکیل داده‌اند که چنگال به چنگال لذت غذایی را برای شما تعریف می‌کنند..

شرایط تجربه
  • اینترنت WiFi
  • تحویل رایگان در محل
  •  دستگاه پوز
  • پارکینگ پارکینگ
  • صبحانه
  •  رزرو تلفنی
  •  ظرفیت نفرات: 100
  • ساعت کار رستوران 7-24
اطلاعات تماس
  • fareen.restaurant@
  • تهران: سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان نهم
موقعیت

Saadat Abad، طهران، طهران، إيران

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor