امتیاز تجربه

دسته بندی

©Majarajoor

توضیحات تجربه

سفر به زیر دریا و مشاهده زندگی موجودات و زیبایی های زیر دریا میز همانند آرزوی پرواز از آرزوهای دیرینه انسان ها بوده است. جذابیت مشاهده دنیای زیر آب و زیبایی های خارق العاده زندگی موجودات زیر آب ، هر شخصی را وسوسه می کند تا حداقل یکبار آن را امتحان کند. اما تجربه سفر شگفت انگیز به زیر آب و مشاهده دنیای زیر آب چگونه امکان پذیر است؟

کشتی آکواریوم کیش چیست؟

بدون شک یکی از بی نظیرترین مناطق گردشگری و تفریحات آبی کشور عزیزمان جزیره زیبای کیش است. جزیره ای فوق العاده زیبا با آب های زلال و شفاف و بافت موجودات دریایی بی نظیر که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. یکی از هیجان انگیز ترین و خاطره انگیزترین تفریحات آبی در جزیره زیبای کیش ، کشتی آکواریوم کیش است. کشتی آکواریوم کیش یک کشتی تفریحی با پنجره ها و کف شیشه ای ست که گردشگران را با بردن به یک سفر هیجان انگیز در ارتفاع ۲ و نیم متری سطح دریا با امنیت و تجهیزات کامل شگفت زده می کند.

مزایای کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریوم کیش جزو تفریحات دسته جمعی کیش محسوب میشود که می توان آن را در کنار خانواده و یا دوستان تجربه کرد. گردشگران و توریست ها می توانند با سفر یک ساعته توسط کشتی های آکواریوم کیش به سایت های تجمع موجودات دریایی بروند و صحنه های بکر و بسیار دیدنی مانند ماهیان زینتی و خوراکی، مرجان ها، طوطیا، ستاره دریایی، شکار لحظه ای ماهیان و … را فقط در چند سانتی متری خود ببینید. از دیگر مزایایی که سفر با کشتی آکواریوم کیش برای مسافران ایجاد می کند. اجرای موسیقی زنده در حین سفر است که سفر شما را خاطره انگیز تر می کند.

انواع کشتی آکواریوم کیش:

  • کشتی آکواریوم ستاره, کشتی آکواریوم گردشگر1 (بزرگترین کشتی آکواریوم ایران با 3 متر عمق برای مشاهده بهتر دنیای زیر آب), کشتی آکواریوم طوطیا, کشتی آکواریوم سیمرغ (کف و دور شیشه ای)
شرایط تجربه
  • مدت زمان: یک ساعت
  • ساعت فعالیت: از 17 الی 10
اطلاعات تماس
موقعیت

هرمزغان، إيران

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor