امتیاز تجربه

دسته بندی



اکسیژن ⭐   3.6 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

یکی از رستورانهای گیاهی معروف تهران، رستوران خانه هنرمندان ایران می باشد. که در باغی زیبا و آرام در طبقه اول خانه هنرمندان واقع شده است. فضای آرام و خاص این مجموعه طرفداران خاصی را نیز پیدا کرده است. رستوران خانه هنرمندان منوی کاملی از غذاهای گیاهی با تنوع بالایی از دسرها را ارائه می کند. شاید خیلی ها با رستوران های گیاهی چندان سروکاری نداشته باشند، اما مطمئنا خیلی ها به واسطه خانه هنرمندان با رستوران گیاهی اونجا آشنا باشند. شلوغی همیشگی اونجا هم تایید این حرفه. این رستوران داخل خانه هنرمندان در پارک ایرانشهره که دو فضای داخلی و خارجی داره (خارجیش توی تراسشه و معمولا همیشه پر از آدمه). برای گیاهخواران، یا کسانی که دوست دارند از سر کنجکاوی یه بار غذای گیاهی امتحان کنند و از همه مهمتر برای کسانی که گذرشان به خانه هنرمندان می افته، این رستوران مکان خیلی مناسبی.

اگه برای ناهار یا شام اونجا می رید، یادتون باشه که همه جور غذای گیاهی توی منوی این رستوران وجود داره حتی پیتزا و ساندویج .
اگه می خواید چیز کاملا متفاوتی رو تجربه کنید توصیه می کنم چلوکباب گیاهی رو سفارش بدید که با ترکیبات پروتئین گیاهی و سویا چیزی شبیه گوشت ساختند و کبابش می کنند و به نظر من خیلی خوشمزه است. چلو خورشتهاش هم جالبه چون به جای گوشت یا از همین کباب گیاهی ها استفاده کردند و یا از مامسان (که شبیه گوشت مرغ درش آوردند) و یا پنیر مخصوص که اونها هم خوشمزه هستند. برای نوشیدنی هم توصیه می کنم نوشیدنی روز رو سفارش بدید که واقعا چیزهای بدیع و خوشمزه ای هستند مثل آب نارنگی صددرصد طبیعی یا ترکیب عرقیجات یا ترکیب سکنجبین و خیار و نعناع یا آب هندونه و خیلی چیزهای دیگه

شرایط تجربه
  • ساعات سرویس دهی: 11 الی 23
اطلاعات تماس
  • www.iaveg.com
  • تهران: خیابان طالقانی، موسوی شمالی (فرصت)، خانه هنرمندان ایران، ضلع جنوبی باغ هنر
موقعیت

رستوران گیاهی خانه هنرمندان

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor