امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   3.3 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

شهر تهران چند کافه‌قنادی داره که بتونید شیرینی پخت روز رو به سلیقه‌ی خودتون انتخاب کنید و کنار نوشیدنی دلخواهتون، وقت رو با لذت بگذرونید. «کافه‌قنادی کوک» هم یکی از همین جاهاست.

شیرینی‌فروشی کوک یکی از شیرینی‌فروشی‌های خوب و قدیمی در تهرانه. قدمت اینجا برمی‌گرده به دهه‌ی 60 و سال‌های جنگ که در اون زمان، شیرینی کوک مثل یه زنگ تفریحی بود توی زندگی سخت مردم تهران. شیرینی و شورینی کوک، شعب متعددی در شهر تهران داره که کیک‌های تولد، عروسی و یا هر مناسبت دیگه‌ای رو توی دستور کارش جا داده.

فضای شیرینی‌فروشی به دو قسمت تقسیم شده؛ یک قسمت، ویترین‌های شیرینی و شورینی قرار داره و قسمت دیگه مربوط به فضای کافه‌ست. قسمت کافه‌ی کوک تشکیل شده از مبلمان‌هایی برای جمع‌هایی با تعداد بالا و تعدادی میز و صندلی‌های چوبی با کوسن‌های رنگی. این قسمت از کافه‌قنادی، فضایی دل‌باز با نور زیاده که فضای مناسبی برای قرار و ملاقات‌های دوستانه ایجاد کرده. در یکی از دیوارهای این قسمت، آجر استفاده شده که باعث جذاب‌تر شدن فضا شده. عکس‌های رنگی از شیرینی و شورینی‌های کوک، شمع‌های سفید و مجسمه‌های انار در دکوراسیون این قسمت جلب توجه می‌کنه.در یخچال شیرینی‌ها، انواع تارت‌، کیک‌ تولد، رولت‌ با طعم‌های مختلف و شیرینی‌های تر وجود داره. در این کافه قنادی فقط از شکر قهوه ای استفاده میشه که سالم تره.

علاوه بر این در ویترین شورینی‌ها، انواع فینگرفودها رو می‌تونید ببینید. جالبه بدونید شورینی‌های کوک بدون هیچ روغنی تهیه می‌شن برای همین انتخابی سالم برای میان‌وعده می‌تونه باشه. از طرف دیگه از شورینی‌ها می‌تونید به عنوان فینگرفود توی مراسم استفاده کنید و مهمون‌هاتون رو غافلگیر کنید. کوک علاوه بر این‌ها، یک منو هم داره که می تونید از اون جداگونه سفارش بدید. منوی اینجا شامل انواع نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های خنک، دسرها، انواع کیک، سالاد و ساندویچ می‌شه. شیرینی‌های بسته‌بندی شده و وسایل مورد نیاز برای جشن‌های تولد رو هم می‌تونید از کوک تهیه کنید.

قیمت‌ها نسبت به حجم و کیفیتی که ارائه می‌شه خوبه و خیالتون راحت باشه تنها به دلیل معروفیت با قیمت‌های نجومی مواجه نمی‌شید.  برخورد کارکنان کافه‌قنادی کوک با مشتریانش خوب و محترمانه‌ست. یک نفر از کارکنان همراه شما قدم می‌زنه تا هم راهنماییتون کنه و هم سفارشتون رو چه بیرون‌بر باشه و چه برای میل‌کردن توی کافه، براتون آماده کنه.

شرایط تجربه
  • ساعت کاری: 9:30 الی21:30
  • کارتخوان دارد
  • سیگار آزاد نیست
  • دلیوری ندارد
اطلاعات تماس
موقعیت

شميرانات، طهران، إيران

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor