امتیاز تجربه

دسته بندی



اکسپرت ⭐   3.5 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

از آنجایی که رقصیدن یک فعالیت اجتماعی است، می‌تواند احساس کلی شما در رابطه با تندرستی را بهبود ببخشد. شما در این نوع از ورزش منزوی و از بقیه جدا نیستید. ممکن است در یک کلاس رقص یا در یک باشگاه رقص یا فستیوال رقص اجتماعی باشید. هر کجا که باشد، این احتمال وجود دارد که آدم‌های دیگری هم در آن مشارکت داشته باشند. داشتن رابطه‌ی اجتماعی با سایر آدم‌ها، کار بسیار مناسبی است که می‌توان آن را انجام داد. این کار اعتماد به نفس شما را افزایش و احساس تنش و استرس‌تان را کاهش می‌دهد.

باور بکنید یا نه، مطالعات و پژوهش‌های اخیر ادعا می‌کنند رقصیدن شما را باهوش‌تر می‌کند. نشان داده شده است که رقصیدن منظم به دور ماندن شما از بیماری آلزایمر کمک می‌کند. این کار عملکرد شناختی را در هر سنی افزایش می‌دهد. رقصیدن می‌تواند مغز ما را تمرین دهد که دچار گیجی و ابهام نشود. رقص در موقعیت‌های اجتماعی به مغز کمک می‌کند اندروفین ترشح کند، که باعث می‌شود احساس خوبی به شما دست بدهد.

پس اگر مشتاق داشتن احساس های خوب هستید رقص را امتحان کنید، آکادمی رقص ساترن با آموزش انواع رقص ها شرایط فوق العاده ای را برای بهتر گذراندن اوقات فراغت شما تهیه کرده، تجربه حضور در آن را از دست ندهید

شرایط تجربه
  • ازمبتدی تا پیشرفته،به صورت تضمینی
  • طراحی رقص عروس و داماد
  • رقص ایرانی، عربی، کردی، آذری و هیپ هاپ
اطلاعات تماس
موقعیت

شميرانات، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor