امتیاز تجربه

دسته بندی



هزارتو ⭐   3.3 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

اگه از حل معما و ماجراجویی لذت می برید، این بازی رو از دست ندهید. یک ساعت از موبایل و تبلت فاصله بگیرید و درگیرِ یک سناریو جذاب شوید! با بسته شدنِ در میگید: حالا چه طوری بیام بیرون؟ به نظر ساده میاد ولی اینجور نیست! کلی نقشه و معما که شما رو میبره به عمقِ یه داستان واقعی.

فرار از اتاق (Escape Room) یک بازی فیزیکی – ماجراجویی است.در این بازی تیم ها در قالب گروههای ۳ تا ۵ نفره تشکیل شده و داخل اتاق می شوند.در پشت سر آنها قفل شده و بازیکنان می بایست با پیدا کردن سرنخ ها،حل کردن معماها،از سر گذراندن چالش هایی که برای آنان طراحی شده و در قالب کار گروهی ظرف مدت ۶۰ دقیقه راه خروج را پیدا کرده و از اتاق خارج شوند.

آلکاتراز جزیره کوچکی است در خلیج سانفرانسیسکو که تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت. در طول ۲۹ سال، هیچ فرار موفقی در این تبعیدگاه ثبت نشد و در تمام تلاش‌هایی که انجام شد یا زندانیان هدف شلیک گلوله قرار گرفتند یا در آب‌های خلیج غرق شدند. از بین ۳۶ نفر زندانی که اقدام به فرار کردند، ۷ نفر با شلیک گلوله به قتل رسیدند، ۲ نفر غرق شدند، ۵ نفر مفقودالاثر شدند و بقیه مجدداً توسط مأموران زندان دستگیر شدند. و اما امروز در شیراز شما باید روند چند ده ساله این زندان را تغییر دهید…

شرایط تجربه

-سناریو ۱ ( قتل مرموز )   صبح و عصر   ۳ تا ۶ نفره

- سناریو ۲ ( کلبه وحشت) صبح و عصر  ۴ یا ۶ نفره

- اگه به دنبال یک هیجان خاص و واقعی هستین، اسکیپ روم یک انتخاب فوق العاده است.

- این سرگرمی تیمی هست و شما در یک محوطه بسته قرار می گیرید که با توجه به سرنخ هایی که دارید باید راهی برای خروج پیدا کنید.

- اوج هیجان همراه با فکر یک تجربه خوب و به یاد ماندنی میتونه برای شما بسازه.

- مجموعه اتاق فرار آلکاتراز متشکل از تیمی خلاق،توانمند و حرفه ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها،ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده تان رقم بزند

- ۶۰ دقیقه چالش هیجان انگیز

اطلاعات تماس
  • www.alcaroom.ir
  • alcatraz_room@
  • شیراز: مجتمع خلیج فارس، ورودی شماره ۵ پارکینگ، ورودی سینما هنر شهر آفتاب
موقعیت

اتاق فرار آلکاتراز

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor