امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   2.4 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

بستنی سی دا یک بستنی غیرکارخانه ای است. به شیوه دست ساز و بلافاصله پیش از مصرف آماده می شود و آن را اصطلاحاً "بستنی گرم" می نامند. سرآشپزان خانه بستنی سی دا پس از تحقیقات و تجربیات مفصل بر روی نحوه تولید بستنی به روش ایتالیایی، آن را برای ذائقه ایرانی مناسب سازی کرده اند. خانه بستنی سی دا بر آن است که تمامی تجربیات مخاطبان خود از بستنی را به چالش کشیده و طعمی متفاوت از بستنی ارائه کند.
خانه بستنی سی دا قصد دارد که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت محل دلپذیری برای جمع های خانوادگی و دوستانه با سن ها و ذائقه های متفاوت باشد. به این منظور انواع بستنی، ماست بستنی، سوربتو، کیک و کوکتل با طعم های متفاوت در خانه بستنی سی دا سرو می شود.


بستنی سی دا به دلیل این که دقیقاً پیش از مصرف، تولید می شود، مواد نگهدارنده و افزودنی ندارد. به دلیل تازگیِ این بستنیِ گرم ارزش غذایی آن با مواد اولیه برابری می کند. شیر خالص محلی سالم و بدون مواد نگهدارنده، میوه های تازه و مارمالادهای طبیعی ایتالیایی و همین طور اجتناب از اسانس و افزودنی های رنگی رموز اصلی سی دا هستند که تأثیر مستقیمی بر محصول نهایی دارند. نکته مهم در تولید بستنی سی دا استفاده از دستگاه پاستوریزه شیر ایتالیایی ست که با جدیدترین تکنولوژی، شیر محلی را پاستوریزه و کاملاً سلامت می کند. در خانه بستنی سی دا رنگ های غیرخوراکی و مصنوعی با میوه های مرغوب و به روز جایگزین شده اند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/WVGqA[/aparat]

اطلاعات تماس
موقعیت

خانه بستنی سی‌دا

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor