امتیاز تجربه

دسته بندی



پرستیژ ⭐   3.9 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

یکی از بهترین رستوران‌های شهر یعنی « رستوران تهران بین » که یک مجموعه رستورانی با امکاناتی کم نظیر در خدمت شما میهمانان سخت پسند است.

هر رستوران و یا کافه رستورانی خاص یک ویژگی بخصوص دارد که آن را از باقی رستوران‌ها متفاوت می‌کند. چشم انداز بینظیر رستوران تهران بین شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه رستورانی باشد، مجموعه‌ای که ویژگی خوب کم ندارد. تهران بین در پنت هاوس برج عرفان در منطقه سعادت آباد واقع شده است. پنت هاوسی بزرگ که این امکان را به رستوران تهران بین داده تا در ۴ مجموعه مجزا از هم، به میهمانانش بهترین سرویس را ارائه دهد.

بزرگترین بخش از تهران بین به فضای رستورانی آن با ظرفیت ۱۷۰ میهمان تعلق دارد که فضایی خانوادگی شیک و دلپذیری دارد. بعد از آن بخش کافه را داریم با ظرفیتی ۵۰ نفره که مشرف به بخش جنوبی شهر است. در کنار کافه فضای ویژه و متفاوت VIP را داریم، یک سالن با ظرفیت پذیرائی از ۷۰ میهمان ویژه که یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های تهران برای میزبانی از مراسم خاص و متفاوت شماست فضایی که می‌توانید بهترین سرویس دهی ممکن را در آن تجربه کنید. آخرین بخش از مجموعه رستوران تهران بین سالن CIP آن است، بخشی که فضایی مناسب برای قرارهای کاری، دورهمی مدیران و سران شرکت‌ها دارد و امکاناتی را به شما ارائه می‌دهد که اینجا برای همیشه رستوران مورد علاقه شما تبدیل می‌شود.

هدف اصلی مجموعه رستورانی تهران بین جلب رضایت تمام میهمانانش با هر سلیقه و ذائقه‌ای است. همزمان با اینکه از کوچک تا بزرگ، از سلیقه رسمی تا جوان پسند بطور همزمان می‌تواند از فضا و دکور تهران بین لذت ببرند منوی غذایی و نوشیدنی‌های بار تهران بین هم هر سلیقه‌ای را از خود راضی نگه داشته است. بار تهران بین یکی از بخش‌های متفاوت آن است که هم کانتری در رستوران دارد و هم در بخش کافه. این بار جذاب منویی شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد.

از ویژگی‌های تهران بین قلیان‌ها و سرویس عربی جذاب آن است که برای رضایت بیشتر میهمانان فقط در بخش کافه ارائه می‌شود. تهران بین در بخش غذایی هم برای هر ذائقه‌ای پیشنهادات جذاب دارد، از انواع پیش غذا و اشتها آور نظیر قارچ سوته و کشک بادمجان تا سالاد تهران پین که رسپی آن متعلق به همینجاست. از انواع کباب‌های ایرانی، ترکی و البته مصری که جزو پرطرفدارهای منو است تا انواع مختلف استیک و غذای دریایی و حتی پیشنهاداتی خوشمزه برای گیاه خواران.

شرایط تجربه
  • اینترنت WiFi
  • دستگاه پوز
  •  پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • ظرفیت نفرات: 300
  • ساعت کار رستوران 10-23
اطلاعات تماس
موقعیت

طهران، طهران، إيران

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor