امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   3.6 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

خیلی از ما برگر دوست ها، علاقمندیم که محتویات ساندویچ مان را خودمان انتخاب کنیم. مثلا به جای اینکه بگوییم یک برگر اسموکی میخواهم و مابقی داستان را به سرآشپز بسپاریم، خودمان بگوییم برگرمان با چه نانی، چه سسی، چه پنیری و… سرو شود.
البته که این داستان کمی دردسرساز و وقت گیر است؛ اما فریکادل این مشکل را رفع کرده است و برگردوست ها این امکان را داده است که خودشان تصمیم بگیرند که ساندویچ شان شامل چه موادی باشد.

فریکادل دارای چند شعبه است که شعبه اصلی آن در ساختمان ASP واقع شده است. این فست فود با طراحی خاص خود که ترکیبی از دو رنگ زرد و سیاه است توجه خیلی ها را در این محدوده به خود جلب کرده است. دلیل جذابیت فریکادل هم نحوه سفارش غذا در آن است. شما باید پس از ورود با استفاده از دستگاه هایی که شبیه دستگاه های نوبت دهی در بانک هاست از روی منوی هوشمند آن محتویات برگر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ابتدا باید مشخص کنید مایل به صرف برگر گوشت هستید یا مرغ؟ دوست دارید برگرتان با نان سفید سرو شود یا جو و در مراحل بعد هم باید محتویات برگر را از روی همین منوی هوشمند انتخاب و سپس رسید را دریافت و مبلغ را پرداخت کنید. این همه داستان نیست می تواندی برای برگر خود اسم بگذارید و هر وقت خواستید فقط اسم برگرتان را بگویید.

همچنین شما می توانید با نصب اپلیکیشن فریکادل از هر نقطه تهران که هستین برگرتون رو اون طور که تمایل دارین سفارش بدین و در اسرع وقت تحویلش بگیرین.
آماده شدن سفارش شما در حدود ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول می کشد؛ اما شیوه جالب سفارش برای بسیاری جذاب است.

فضای فریکادل هم بسیار جالب طراحی شده است و به شما حس یک کارگاه را می دهد. همچنین برخورد کارکنان آن بسیار خوب است.

پس بهتره همبرگرهای خیلی خوشمزه و خاص فریکادل رو که خودتون قرار مطابق با میل و سلیقتون سفارش بدین رو از دست ندین و یک روز هیجان انگیز رو تجربه کنین.

شرایط تجربه
اطلاعات تماس
موقعیت

فست فود فریکادل

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor