امتیاز تجربه

دسته بندی



هارمونی ⭐   4.3 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

مجموعه فرهنگی راش در محله فرشته کار خودش رو شروع کرده. بخش‌های مختلف این مجموعه شامل: سینماتک، کتابفروشی، کافه و خانه بازی هستش. بودن در این عمارت۵۰ ساله می‌تونه شمارو برای مدتی از هیاهوی شهر دور کنه.

مجموعه‌های فرهنگی و قرار گرفتن چند بخش با کاربری متفاوت در کنار هم، می‌تونه انتخاب خوبی برای گذروندن وقت و تفریح باشه. قسمتی از مجموعه‌ی راش به کافه راش اختصاص داده شده که در کنار کتاب‌فروشی، خانه‌ی بازی کودک و فیلم‌خانه، فعالیت می‌کنه. منحصربه‌فردی و مورد جذاب این کافه، وجود منویی مجزا برای کودکان و فراهم‌ کردن شرایط مناسب برای آرامش خانواده‌ها و فرزندانشونه.

در منوی کافه راش علاوه بر انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیک و اسموتی، کیک و دسر، چندین مورد برای صبحانه، پیش‌غذا، سالاد و غذای اصلی هم نوشته شده. در کافه راش به ارائه‌ی قهوه‌ی باکیفیت اهمیت زیادی داده می‌شه و از برند ژولیوس در آماده‌سازی قهوه استفاده می‌شه. موارد غذایی منو متنوع هستن و برای سلیقه‌های مختلف، گزینه‌ی انتخاب وجود داره. اما اصلی‌ترین ویژگی این کافه در بخش منوی کودکه. مواردی که داخل منو نوشته شده در ابعاد کوچکتر و کاملا سالم و ویژه‌ی کودکان طبخ و آماده‌سازی می‌شن

فضای کافه راش به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم می‌شه و تعدادی میز و صندلی‌ در حیاط مجموعه چیده شده. طراحی فضای داخلی کافه راش ساده‌ست و وجود پنجره‌ی سرتاسری رو به حیاط سرسبز مجموعه، به زیبایی اون افزوده. میز و صندلی‌های چوبی داخل فضا چیده شدن و چراغ‌های حبابی‌شکلی به سقف نصب شده. بار در قسمت انتهایی قرار داره و به دلیل وجود پنجره، نور روز فضای داخلی به صورت طبیعی تامین می‌شه.

کافه، فضای آرومی رو برای آدم‌ها فراهم می‌کنه. همچنین صندلی کودک در کافه راش وجود داره و خانواده‌هایی که فرزند کوچیک دارن، به راحتی می‌تونن از اون‌ها استفاده کنن. کافه راش فضای دلنشینی داره و علاوه بر خانواده‌ها برای قرارهای دوستانه هم می‌تونه انتخاب خوبی باشه

خانه بازی راش، علاوه بر این که یه محیط هیجان‌انگیز برای بچه‌های زیر ۸ ساله، کودک درون بزرگترها رو هم می‌تونه حسابی سرحال بیاره. اتاق مشاغل، اتاق لگو و دیوار ممنوعه و یه سری قسمت‌های دیگه از بخش‌های این خانه بازی هستند که می‌تونه بچه‌هارو برای ساعتهای طولانی سرگرم کنه. دیوار این قسمت هم تماما پنجرست و شما می‌تونید بچه‌هاتون رو هنگام بازی و کارهای سرگرمی دیگه تماشا کنید. .

یکی از اتاق‌های داخلی عمارت به سینماتک اختصاص پیدا کرده که حس‌و‌حال یک سینمای خانگی رو منتقل می‌کنه. ۴۰نفر ظرفیت داره و بیشتر به اکران فیلم‌های خارج از جریان اصلی سینما می‌پردازن و هر فیلم به همراه یک منتقد نمایش داده می‌شه. بلیت فیلم‌ها از طریق سایت evento.ir بفروش می‌رسه

وقتی که از پله‌های عمارت بالا رفتید به کتابفروشی مجموعه می‌رسید. یک اتاق به کتابهای روز اختصاص پیدا کرده. نکته خاصی که این کتابفروشی داره اختصاص دادن یک اتاق به کتابهای دست دوم و نایاب هستش. از مجله «آرش» تا رمان «همسایه‌ها» رو شما می‌تونید تو این اتاق پیدا کنید. اگه هم دوست داشته باشید که بخشی از کتابی رو قبل از خریدن بخونید می‌تونید رو صندلی‌هایی که گذاشته شده بشینید و به مطالعه مشغول بشید. توی راهرو هم یه میزه که روی اون وسایل جذابی مثل گراموفون و صفحه‌ی موسیقی برای فروش گذاشته می‌شه و قیمتاشم به قولی نسبت به قیمتهای این دوره زمونه می‌ارزه.

شرایط تجربه
  • ساعت کاری خانه بازی از ۱۰صبح تا ۸ شب هستش
  • ساعت کاری مجموعه: ۹ صبح تا ۱۲ شب‌
  • پارکبان دارد
  • کارتخوان دارد
اطلاعات تماس
  • rascenter@
  • تهران: خیابان ولیعصر، باغ‌ فردوس، کوچه‌ی عارف‌ نسب، پلاک ۶
موقعیت

شميرانات، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor