امتیاز تجربه

دسته بندی



ناجی ⭐  

©Majarajoor

توضیحات تجربه

 شما میتوانید حتی با استفاده ساعتی از مجموعه هتل حیوانات پارادایز به تفریح و بازی و اجتماعی شدن حیوانات خانگی خود کمک کنید. این هتل با ایجاد محیطی بسیار زیبا و چشم نواز به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع شرایط و وسایل مناسبی را از جهت بازی و تفریح و استراحت و اقامت حیوانات شما فراهم نموده است و با فضای سبز و بسیار زیبا منطبق با استاندارد های جهانی همراه با آبشار و آبنما در محیطی دلپذیر با ظرفیت ۱۶ اتاق آماده پذیرایی از حیوانات خانگی شما میباشد برخی از خدمات ارائه شده توسط این هتل زیبا به شرح زیر می باشد:

  • خدمات پانسیون
این مجموعه با رعایت آخرین استانداردهای جهانی به جهت رعایت محیط استریل و ایجاد فضایی آرام و بدون تنش آماده پذیرایی از حیوانات عزیز شما به صورت ساعتی- نیم روزی- روزانه- هفتگی و ماهانه میباشد.
خدمات ارائه شده در این مجموعه بجز پانسیون شامل خدمات ورزشی( استخر و تردمیل)- تربیتی( مقدماتی- گارد- بادیگارد)- آرایش و پیرایش- وحمام  نیز می باشد.
تمامی این مجموعه هزار متری هر شب به صورت کامل با مواد مخصوص ضدعفونی میگردد.
لازم به ذکر میباشد که تمامی اتاقهای این هتل از شیشه های نشکن سند بلاست شده درست شده است و نیز دارای سیستم گرمایش و سرمایش داکت اسپیلیت (گازی) میباشند و هر اتاق به صورت جداگانه مجهز به سیستم دور بین مداربسته (IP Camera)شده است تا شما در هر زمان و مکان از این کره خاکی بتوانید حیوان خانگی خود را مشاهده نموده و امنیت خاطر بیابید.
  • خدمات آرایش و پیرایش

و حمام مجموعه توسط یک تیم مجرب و متخصص به همراه جدیدترین  مدلهای پیرایش مو و وسایل مربوط به این بخش شامل( میز آرایش و وان حمام  TOEX آمریکا به همراه جک هیدرولیک) به همراه لوازم جانبی دیگر ازجمله سشوارو قیچی تیتانیوم و ماشین اصلاح و غیره میباشد.

  • خدمات ورزشی

از آنجایی که بیشتر حیوانات خانگی در ایران به طبع نوع زندگی شهر نشینی صاحبانشان در آپارتمانها زندگی میکنند این مجموعه برآن شده تابا ایجادبخشی ورزشی در مجموعه تحرک در حیوانات خانگی شما رابیش از پیش افزایش دهد.

  • اجرای برنامه های تربیتی حیوانات:
آنچه که صاحب یک حیوان خانگی را کلافه و بیقرار می کند عدم به فرمان بودن خیوان خانگی ایشان است.برای این منظور این مجموعه با انتخاب یکی از ۵ مربی مورد تایید FCIآمریکا در ایران (برای ارائه بهتری کیفیت در عملکرد) گامی کوچک را در راه کمک به صاحبان حیوانات و خود حیوانات برداشته تا با به روزترین روشهای آموزشی مورد تایید FCI و یکی از مجرب ترین مربیان کشور به آرامش صاحب حیوان و مطیع تر شدن خود حیوان کمک کند.
  • خدمات آرایش و پیرایش حیوانات

خدمات آرایش و پیرایش  و حمام مجموعه توسط یک تیم مجرب و متخصص به همراه جدیدترین  مدلهای پیرایش مو و وسایل مربوط به این بخش شامل( میز آرایش و وان حمام  TOEX آمریکا به همراه جک هیدرولیک) به همراه لوازم جانبی دیگر ازجمله سشوارو قیچی تیتانیوم و ماشین اصلاح و غیره میباشد.

لازم به ذکر میباشد که تمامی محیط خارجی هتل حیوانات و محیط داخلی اتاقها هر شب با مواد ضد عفونی کننده استریل میگردد و به همین دلیل محیط هتل همیشه از رایحه خوبی برخوردار است و نیز مجموعه با داشتن دو چاله ضدعفونی در جلوی درب ورود و جلوی درب سالن از ورود هرگونه میکروب و باکتری به محیط جلوگیری مینماید.
  • عکاسی مدلینگ
همانطور که مستحضرید عکاسی مدلینگ حیوانات یکی از سخت ترین انواع عکاسی میباشد و این مجموعه با همکاری یکی از مجربترین های دنیای امروز که برنده جایزه پرتره از کشور ایتالیا در سال ۲۰۱۵ نیز گردید به ثبت خاطراتی زیبا از حیوانات شما کمک میکند.

 

شرایط تجربه
  •  خدمات آرایش و پیرایش و نیز حمام مجموعه در روزهای دوشنبه  و پنج شنبه انجام میشود.
  • خدمات ورزشی هتل حیوانات شامل:

۱- استخر آب ( در نیمه اول سال) و استخر توپ(در نیمه دوم سال)
۲- تردمیل (جهت کاهش وزن )زیر نظر دامپزشک
۳- استفاده پارکی از محیط هتل (به جهت تفریح و اجتماعی شدن حیوان شما)
میباشد.

  •  برنامه های تربیتی شامل:
    ۱- آموزش مقدماتی
    ۲-آموزش پیشرفته
    ۳-گذراندن دوره های BH
    ۴-آموزش گارد
    ۵-آموزش بادیگارد
  • خدمات ارائه شده جهت پانسیون شامل:
    ۱- نگهداری ساعتی   ۲- خدمات مهدگونه(نگهداری روزانه)    ۳- نگهداری شبانه روزی (به صورت هفتگی و ماهیانه)
  • خدمات آرایش و پیرایش  و نیز حمام مجموعه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام میشود.
  • امکان برگزاری مراسم جشن تواد و جفت یابی هم در این مجموعه وجود دارد
اطلاعات تماس
موقعیت

شميرانات، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor