امتیاز تجربه

دسته بندی



آدرنالین ⭐   3.6 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

گاهی انتخاب تفریحاتی که در سفر قصد انجام آن ها را داریم سخت تر از انتخاب مقصد است. حتی گاهی وجود یک تفریح خاص باعث می شود به شهری سفر کنیم. سفر گاهی با دوستان، گاهی با خانواده و حتی گاهی هم انفرادی است. هرکدام، تفریحات مخصوص خود را می طلبد. اما در این بین تفریحاتی هستند که مشترک برای تمامی افرادند. پارک بادی کیش که احتمالاً نام های دیگر آن؛ یعنی ویبیت مارینا یا بادی مارینا کیش را هم شنیده اید، از زمره ی این گونه تفریحات است.

پارک بادی کیش یا ویبیت مارینا چیست؟

پارک بادی کیشیا همان ویبیت مارینا توسط شرکت مکین دریا که نماینده شرکت مشهور ویبیت است ایجاد شده است. محل نصب و راه اندازی ویبیت مارینا دقیقا در ساحل هتل مارینا پارک کیش است و علت نامگذاری این تفریح نیز همین است. همچنین تهیه بلیط پارک بادی کیش نیز از طریق هتل مارینا کیش انجام می شود. پارک بادی کیش یا همان ویبیت مارینا در واقع مجموعه ای از وسایل بادی پیوسته و به هم مرتبط است که بر روی امواج دریای نیلگون و زیبای خلیج فارس راه اندازی شده است. در بادی مارینا کیش شما به راحتی می توانید از وسایل مختلف مانند ترامپولین استفاده کنید، از طریق سرسره ها به داخل آب بروید و یا از بالای سکوهای بادی مارینا کیش به داخل آب پشتک بزنید و اوج لذت و هیجان را در یک تفریح بادی و آبی تجربه کنید.

مزایای پارک بادی مارینا کیش چیست؟

بادی مارینا کیش یا ویبیت مارینا تنها پارک بادی شناور بر روی دریا در ایران است. تمامی وسایل بادی استفاده شده در پارک بادی کیش با کیفیت بسیار عالی و دارای بالاترین استاندارد های اروپا هستند. جهت حفظ امنیت بیشتر بادی مارینا کیش توسط افراد مجرب و کارآزموده کنترل می شود. اما یکی از مزایای این تفریح تجربه ی ویبیت مارینا در کنار خانواده است. چرا که پارک بادی کیش هیجانی بین کودک و بزرگسالان برقرار می کند. جایی که والدین با فرزندان خود مشغول بازی هستند. البته در حال حاضر انجام تفریح مهیج پارک بادی کیش توسط آقایان امکان پذیر است و تدابیری برای انجام ویبیت مارینا برای بانوان اندیشیده نشده است که امید است به زودی امکان استفاده از این تفریح برای بانوان نیز مهیا شود. سرسره های بادی و وجود موانع بادی مختلف در میان راه که چالش های بی نظیری را برای شما به وجود می آورد. ویبیت مارینا تلفیقی از یک تفریح و ورزش ساحلی ست که می توان آن را جزو محبوب ترین تفریحات آبی کیش در نظر گرفت.

شاید ویبیت مارینا را در مسابقات هیجان انگیز تلویزیونی دیده باشید و تاکنون نتوانسته باشید مکانی مناسب برای آن پیدا کنید. کیش به عنوان قطب تفریحات آبی ایران و یکی از مطرح ترین مناطق خاورمیانه در این زمینه، بهترین مکان برای این گونه تفریحات است. پارک بادی کیش حس زیبای لذت بردن از تک تک لحظات درکنار خانواده را برای شما به ارمغان می آورد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/4i7I0[/aparat]

شرایط تجربه
  • مدت زمان: 1 ساعت
  • ساعت فعالیت: 10 الی 17
  • قابل استفاده برای آقایان و کودکان بالای 3 سال
  • جلیقه نجات و کلاه ایمنی
  • کنترل تمام وقت توسط پرسنل و ناجیان مجرب
  • قیمت برای هر نفر: 35000 تومان
  • موارد ممنوع:
  1. آوردن سیگار، نوشیدنی و مواد غذایی
  2. هر گونه عکس برداری و فیلم برداری
  3. آوردن دستگاه های الکتریکی
  4. ورود دختربچه های بالای 11 سال
اطلاعات تماس
موقعیت

Hormozgan Province, Iran

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor