امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   2.4 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

کافه‌هایی به سبک‌های مختلف توی کلانشهر تهران دیده می‌شه. انواع مختلفی از دیزاین رو توی تمام کافه‌های جدید می‌تونین ببینین اما سبک شرقی هر چند توی رستوران‌ها به وفور دیده می شه، توی کافه‌ها چندان از اون خبری نیست . خصوصا از دیزاین ژاپنی! ولی توی   تک‌تک قسمت‌های کافه هایکو می‌تونین فاکتورهای ژاپنی رو ببینین

یادتون باشه به کافه هایی مثل هایکو می گویم خوشحال کننده، حس خوبی که از لحظه ی ورود تا وقت رفتن داری، ذوق زده ات می کند. کیک های تازه، فضایی سفید و روشن، منویی کاملا متفاوت و در نهایت خوشایندی ساقه های سبز بامبو که دور تا دور کافه از بیرون کاشته شده و میان شلوغی خیابان کریم خان زند پنهانت می کند. کافه ای کاملا شرقی، با آخرین دستاوردهای غرب که اگر چشم تان را ببندید، انگار در توکیو نشسته اید و چای سپید می نوشید. این کافه هم برای قرارهای دونفره، هم برای دورهمی‌های بزرگ و هم برای لذت بردن از تنهایی مناسب است؛ اما در ساعت‌های شلوغی باید منتظر خالی شدن میز بمانید. برخورد پرسنل صمیمانه ست. منو شامل صبحانه، نوشیدنی گرم و سرد، دسر و کیک، سالاد و غذاست. غذاها تا ساعت ۱۱ شب سرو می‌شوند.

هایکو پر از چای است، با سرویس پذیرایی منحصر به خودش، قهوه های دلچسب و کیک و دسرهای فانتزی هم دارد و همچنین غذاهای درجه یک، عجیب و غریب و خلاقانه با تم ژاپنی اما چای هایش به ویژه بالی به همراه کوکی های تازه و خوشمزه هرگز از یادتان نمی رود پس بهتر است تجربه لذت از آن ها را از دست ندهید. هایکو مثل دوست تازه ای است که اتفاقی با او آشنا می شوید، فکر نکنم از این آشنایی پشیمان شوید.

 

شرایط تجربه
  • ساعات کاری:شنبه تا جمعه ، ۹:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب
اطلاعات تماس
  • haiku.coffeehouse@
  • تهران: بلوار کریم خان زند، بعد از ایرانشهر، نبش خیابان ماهشهر
موقعیت

کافه رستوران هایکو

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor