امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   3.5 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

ایده‌ی ترکیب قهوه و شیرینی برای ماندگارتر کردن لحظات خوش به‌ وجود اومده. قنادی‌ها از گذشته خاطرات خوشی رو با خودشون داشتن و ترکیب اون با کافه ماندگاری خاطرات رو بیشتر می‌کنه. «کافه‌شیرینی 10» هم یکی از همین کافه‌قنادی‌هاست که قراره خاطرات خوش و شیرینی رو توی دل خودش جا بده و پاتوقی بشه برای گذروندن وقت‌های خوب آدم‌ها. کافه‌شیرینی 10 تاکید زیادی بر استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت و تازه داره.  کافه‌شیرینی 10 حواسش به کیفیت محصولات و رضایت مشتری‌هاش هست و خدماتی حرفه‌ای ارائه می‌کنه. تمام نون و شیرینی‌ها پخت روز هستن.

اینجا برای هر مناسبت، دکوراسیون خاصی رو برای محیط کافه انتخاب میکنن که بهونه‌ی خوبی برای ایجاد تنوع در دکوراسیون می‌شه و همینطور بهونه‌ای برای دورهمی‌های دوستانه. فضا و دکوراسیون در ابتدای ورود به کافه، پله‌هایی متفاوت شما رو وسوسه می‌کنه که هرچه زودتر فضای طبقه‌ی بالا رو کشف کنید. از طرفی نون و شیرینی‌های پشت ویترین هم بهتون چشمک می‌زنن تا امتحانشون کنید! در این بین عطر پیچیده‌شده در فضا و ظاهر فریبنده‌ی نون و شیرینی‌ها بر مرموزی پله‌ها غلبه می‌کنه و شما رو پشت ویترین‌ها می‌کشونه.

طبقه‌ی اول با دکوراسیون سفیدرنگ و تا حدودی مینیمال و نور مناسب باعث می‌شه توجه شما به چیزی جز نون و شیرینی‌های جذاب جلب نشه. در این طبقه انواع کیک‌ها و تارت‌ها، کوکی‌ها، مافین‌ها، سیمیت و ساندویچ‌های سرد در قسمت‌های مخصوص به خودشون به چشم می‌خوره. بعد از اینکه تمام طبقه‌ی اول رو گشتین و انتخابتون رو کردید نوبت به کشف طبقه‌ی بالا می‌رسه. با پله‌هایی متفاوت و جالب به طبقه‌ی دوم یعنی قسمت کافه راهنمایی می‌شید. میز و صندلی‌های چوبی و نور کم در طبقه‌ی دوم تضاد قابل توجهی با طبقه‌ی پایین ایجاد کرده.

کافه‌شیرینی 10 علاوه‌ بر ارائه‌ی سفارش بیرون‌بر، برای مراسم ‌مختلف، سفارش کیک و شیرینی‌ هم قبول می‌کنه، و همینطور این امکان رو هم داره که از فضای کافه استفاده کنید و در کنار سفارشتون نوشیدنی مورد علاقه‌تون رو نوش جان کنید. پیشنهاد می‌کنیم شما هم بعد از روز‌های شلوغتون، برای یه معاشرت خوب و تجربه‌ی شیرینی های خوشمزه و باکیفیت به کافه‌شیرینی 10 سر بزنید و لذت ببرید.

شرایط تجربه
  • کارتخوان دارد
  • ساعت کاری: 8 الی 23
  • جای پارک به آسانی
اطلاعات تماس
موقعیت

طهران، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor