امتیاز تجربه

دسته بندی



فانتزی ⭐   3.2 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

مجموعه کافه قنادی کوک دارای 6 شعبه در سطح شهر تهران با 23 سال سابقه به عنوان اولین برند قنادی، اولین تولید کننده کیک های فوندانت، اولین تولید کننده انواع شیرینی های اروپایی و ابداع کننده شورینی در ایران می باشد.

کوک طی سالها فعالیت حرفه ای در صنعت شیرینی پزی و غذا توانسته است سه خصوصیت مهم برای شیرینی در ایران پیاده سازی نماید و آن سه خصوصیت "خوشمزه بودن"، "سالم بودن" و "هیجان انگیز" بودن انواع محصولات ارائه شده در کوک می باشد.

شعبه قیطریه کوک یکی از قدیمی ترین شعب کوک است که از محل قبلی خود (ابتدای کوچه شب تاب) به داخل کوچه شب تاب منتقل شده است و به واسطه فضای بزرگ خود دارای کافه ای دنج و هیجان انگیز است.

در یخچال شیرینی‌ها، انواع تارت‌، کیک‌ تولد، رولت‌ با طعم‌های مختلف و شیرینی‌های تر وجود داره.

علاوه بر این در ویترین شورینی‌ها، انواع فینگرفودها رو می‌تونید ببینید. جالبه بدونید شورینی‌های کوک بدون هیچ روغنی تهیه می‌شن برای همین انتخابی سالم برای میان‌وعده می‌تونه باشه. از طرف دیگه از شورینی‌ها می‌تونید به عنوان فینگرفود توی مراسم استفاده کنید و مهمون‌هاتون رو غافلگیر کنید. کوک علاوه بر این‌ها، یک منو هم داره که می تونید از اون جداگونه سفارش بدید. منوی اینجا شامل انواع نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های خنک، دسرها، انواع کیک، سالاد و ساندویچ می‌شه. شیرینی‌های بسته‌بندی شده و وسایل مورد نیاز برای جشن‌های تولد رو هم می‌تونید از کوک تهیه کنید.

قیمت‌ها نسبت به حجم و کیفیتی که ارائه می‌شه خوبه و خیالتون راحت باشه تنها به دلیل معروفیت با قیمت‌های نجومی مواجه نمی‌شید.  برخورد کارکنان کافه‌قنادی کوک با مشتریانش خوب و محترمانه‌ست. یک نفر از کارکنان همراه شما قدم می‌زنه تا هم راهنماییتون کنه و هم سفارشتون رو چه بیرون‌بر باشه و چه برای میل‌کردن توی کافه، براتون آماده کنه.

شرایط تجربه
  • ساعت کاری:  9  تا 22:30
  • کارتخوان دارد
  • سیگار آزاد نیست
  • دلیوری ندارد
اطلاعات تماس
موقعیت

شميرانات، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor