امتیاز تجربه

دسته بندی



هارمونی ⭐   3.2 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

اسم «کافه گودو» رو زياد شنيديم و توى شعبه‌هاش خاطره‌های زیادی ساختیم. «گودو یاس» در مرکز شهر قرار داره و با بازسازى حال‌و‌هوای نو و روح تازه‌ای داده به خونه‌ی قدیمی مرحوم «علی حاتمی» که متروکه شده بود.

اين شعبه به سبک ايرونى كار كرده و يادآور خاطرات بچگى‌مون تو خونه‌ی مادربزرگ و پدربزرگ‌هاست.

گودو یاس داخل بن‌بست گل یاس قرار داره كه از لحظه‌ی ورود به اين بن‌بست باريک با ديدن ديوارهاى آجرى و گلدو‌ن‌های ساده و قدیمی از فضای شلوغ شهری دور می‌شین و آرامش سراسر وجودتون رو فرا می‌گیره.

در انتها و در سمت چپ، درب فلزى كافه گودو قرار داره كه جلوى اون گياه و دو صندلى براى انتظار وجود داره. بعد از ورود به کافه، با یه حیاط دلباز و یه خونه‌‌ی دو طبقه با نمای آجری مواجه می‌شین.

حیاط گودو یاس با حوض آبی‌رنگ و میوه‌های داخلش، کف‌سازی با موزاییک‌هایی به رنگ‌های مشکی، سفید و نارنجی، لوسترهای قدیمی آویزون از درخت، آباژورهای آنتیک و درخت‌هایی مثل بیدمجنون، گلدون‌های دور حوض، گل‌ روی تمام میزها و یه فولکس قراضه و زنگ‌زده فضای دلنشینی برای قرارهای خانوادگی و دوستانه ایجاد کرده.

طبقه‌ی اول ساختمون فضاى داخلى کافه‌ست که با ديوارهايى به رنگ آبى و سفيد و المان‌های نوستالژیک مثل ظروف، چرخ خیاطی و تلویزیون قدیمی حس خوب خونه رو ميده. لوستر و آباژور علاوه بر حیاط، در ایوان و فضای داخلی کافه هم دیده می‌شه. طبقه‌ی دوم هم قراره به گالری و فضایی برای برگزاری ایونت‌ها اختصاص داده بشه.

در فصل گرما فضاى باز كافه با سيستم مه‌‌‌‌پاش و فضای داخلی با پنکه‌ی سقفی و کولر گازی خنک می‌شه.

صندلى‌های کافه چوبی و لهستانی هستن و اکثر میزها سنگ مرمر. یکی از میزهای کافه که برای قرارهای دسته‌جمعی مناسبه، تنه‌ی درخته که برای من جذابیت داشت.

تمرکز منوی گودو ياس بر روی نوشيدنی و اسنک‌های ایرونیه. برای ناهار و شام غذای روز دارن که برای اطلاع از اون‌ها می‌تونین به اینستاگرامشون سر بزنین. البته این غذاهای روز، خاورمیانه‌ای هستن و به غذاهای ایرونی محدود نمی‌شن. معمولا كشک‌بادمجون و خوراک مرغ جزو غذاهاى ثابت اينجاست و غذاهاى روز هم بهش اضافه می‌شه. در صورتی‌که غذای روز کافه پلویی بود، از قبل بگم که برنجش، برنج‌دودیه و عطر بخصوصی داره.

منوى كافه شامل يخ‌تنی‌ها(مثل بستنی و فالوده)، عرقیجات، نان‌لقمه‌ها، قهوه‌های عشيره‌، قهوه‌ها‌ی ماشینی، دمنوش‌ها و بشقاب شيرينى روز می‌شه.

عشيره‌های این کافه با شن داغ درست می‌شن و حتی می‌تونین در فضای داخلی مراحل درست‌شدنش رو روی میز بار ببینین.پیشنهاد ما به شما شن‌جوش‌ها «شيخ» و «جاشو» هست

گودو یاس برای همنشینی‌ و مرور خاطرات و ثبت یه روز خوب می‌تونه مناسب باشه و لبخند به لبتون بیاره.

شرایط تجربه
  • ساعت کاری: 23:30 الی 11
  • جای پارک: دارد
  • دستگاه پوز : دارد
اطلاعات تماس
  • godo.yas@
  • تهران: خیابان نجات اللهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس
موقعیت

گودو گل یاس

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor