توضیحات تجربه
  جمعه ۱۹ مرداد
 بها: ۷۵,۰۰۰ تومان

 

 

برگزارکننده: موسسه سرزمین سبز

می‌خواهیم یک روز را با یاد و خاطره پرافتخار ترین هنرمند ایران، عباس کیارستمی بگذرانیم با همراهی  "بابک احمدپور" همان بازیگر کوچک و دوست داشتنی فیلم "خانه دوست کجاست" جاودانه کیارستمی، که حالا دیگر کوچک نیست و برای ما از خاطرات خود با کیارستمی و سینمایش خواهد گفت.

خدمات: وسیله نقلیه توریستی کولر دار، ناهار منوی انتخابی، ورودیه موزه سینما، راهنما، بیمه

ساعت برنامه: از ۱۰:۳۰ صبح تا حدود ۱۶:۰۰
محل شروع برنامه: متروی قیطریه و محل پایان برنامه: موزه سینما در باغ فردوس

برنامه ساعت ۱۰:۳۰ از ایستگاه مترو قیطریه شروع خواهد شد و با همراهی بابک احمدپور بازیگر فیلم خانه دوست کجاست که روزگاری را با کیارستمی گذرانده، به سمت ترک مزرعه در لواسان به دیدار مزار عباس کیارستمی خواهیم رفت. درطول مسیر درباره کیارستمی صحبت خواهیم کرد و بر مزار کیارستمی، احمدپور از خاطرات و روزگارش با کیارستمی و نحوه ساخت و شکل گیری سه گانه جاودانه او(خانه دوست کجاست، زندگی و دیگر هیچ و زیر درختان زیتون) صحبت خواهدکرد. احمدپور از روزی صحبت خواهد کرد که کیارستمی بعد از زلزله مرگبار رودبار به جستجوی آنها آمد...
سپس به تهران باز می‌گردیم و بعد از صرف ناهار به سمت خانه کیارستمی خواهیم رفت، خانه پرافتخارترین کارگردان سینمای ایران(به صورت پیرامونی)... و احمدپور از خاطراتش و نوع زندگی کیارستمی خواهد گفت. سپس با همراهی احمدپور به موزه سینما در باغ فردوس میرویم، جایی که کیارستمی بخش اختصاصی مربوط به خود را دارد و کارشناس برنامه در آنجا با توجه به اشیا داخل موزه از تاریخ و سرگذشت سینما از ابتدا تا به امروز خواهد گفت. در نهایت پس از گرفتن عکس و امضا با بابک احمدپور، برنامه حدود ساعت ۱۶:۰۰ پایان خواهد یافت و یک روز آرامش بخش و خاطره انگیز را پشت سر گذاشته ایم.

نکات مهم:
۱- امکان‌ ورود به داخل خانه کیارستمی وجود ندارد.
۲- امکان‌خرید چند کتاب نایاب درباره کیارستمی در برنامه وجود دارد.

شماره تماس: ۵۵۴۳۹۲۰۲
(پاسخگو در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری)

 

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor