امتیاز تجربه

دسته بندی



اکسیژن ⭐   3.1 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

خیلی ها عاشق دوچرخه سواری هستند، چون ضربان قلب را بالا می برد، کالری می سوزاند، و پاهای را به فعالیت وا می دارد. فواید شگفت انگیز دوچرخه سواری بر مغز و بدن اما معلوم شده این رکاب زدن، تمرینی عالی برای ذهن و روان تان نیز هست. مطالعات جدید گوناگونی نشان داده اند، دوچرخه سواری، ساختارهای مهم مغز را گسترش می دهد و بنابراین شما می توانید سریع تر فکر کنید، بیشتر به خاطر بسپارید و احساس شادابی بیشتری کنید. هرچه قدر سلول های سفید مغزتان بیشتر باشد، سریع تر می توانید ارتباطات مهم مغز را برقرار کنید، بنابراین هر چیزی که تعداد این سلول ها را افزایش دهد خوب است. دوچرخه سواری دقیقا" همین کار را می کند؛ یعنی فشردگی و استحکام سلول های سفید مغز را در برداشته و ارتباطات مغز را سرعت می دهد.

مطالعات نشان داده اند ۳۰ دقیقه یا کمتر دوچرخه زدن با سرعت و شدت متوسط هم می تواند تغییرات چشمگیری روی ذهن و روان داشته باشد.

سبک زندگی یک جا نشینی رو به افزایش است و یافته ها هم نشان داده که دوچرخه سواری و رکاب زدن، تاثیرات مثبت روی بیماری های قلبی و عروقی و دیابت دارد و می تواند باعث تقویت و پیشرفت قوه ادراک، شناخت، عملکرد و ساختار مغز شود.

باشگاه دوچرخه سواری و کوهنوردی پگاه در مشهد ارائه دهنده ی تورهای یک روزه ی دوچرخه سواری، آموزش دوچرخه سواری و کرایه دوچرخه می باشد که از این طریق ساعات مفرح و سالمی را برای شما تدارک می بیند. پس لذت داشتن یک روز پر از اکسیژن و انرژی را از دست ندهید

شرایط تجربه
  • کارت‌خوان: دارد
  • ساعت و روزهای پاسخگویی و سرویس دهی: با هماهنگی
اطلاعات تماس
  • pegahclub_ir@
  • مشهد: احمدآباد، کلاهدوز، تقاطع سلمان فارسی، فروشگاه دوچرخه رودی
موقعیت

Sanabad، مشهد، خراسان رضوي، إيران

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor