امتیاز تجربه

دسته بندی



آدرنالین ⭐   3.8 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

یکی از دلایل سفر به جزیره بسیار زیبای کیش وجود جاذبه های گردشگری فراوان و تفریحات هیجان انگیز و کم نظیر این جزیره در حوزه تفریحات دریایی و غیر دریایی ست. تفریحاتی که در نوبه خود جزو مدرن ترین تفریحات و قابل رقابت با اکثر کشورهای اطراف خلیج فارس هستند.

اگر به همراه دوستان یا خانواده به این سفر به یاد ماندنی آمده اید و یا قصد سفر کردن به جزیره زیبای کیش را دارید، بدون شک به دنبال تفریحات گروهی دریایی و غیر دریایی نیز می گردید تا لحظات شیرین و شادی سفر خود را در کنار هم لذت بخش تر کنید.

یکی از زیباترین و پرنشاط ترین تفریحات دریایی کیش بنانا کیش می باشد. شاتل و بنانا کیش تقریبا شبیه هم می باشند و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری آنهاست.

بنانا کیش چیست؟

بنانا کیش تیوبی بادی به شکل موز با ظرفیت های متفاوت است که توسط طناب های مخصوص به یک قایق تندرو (جت بوت) بسته می شود و با سرعت بسیار بالایی بر روی سطح آب دریا کشیده می شود.

یکی از دلایل محبوبیت بنانا سواری در کیش این است که شما می توانید به صورت دسته جمعی همراه با خانواده و یا دوستان بنانا سواری کنید و از هیجان سرعت بر روی آب های زیبای خلیج فارس در کنار هم لذت ببرید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/rbXOv[/aparat]

شرایط تجربه
  • ظرفیت بنانا کیش با توجه به تعداد افرادی که می خواهند به صورت دسته جمعی از آن استفاده کنند به صورت تک نفره، ۳ الی ۵ نفره و ۵ الی ۷ نفره ارائه می شود.
  • مدت زمان استفاده از بنانا کیش ۱۵ دقیقه می باشد و بنانا سواری کودکان با سن پایین نیز به دلیل امنیت آنان ممنوع می باشد.
  • ساعت فعالیت: 17 الی 10
  • لز نکاتی که باید در هنگام بنانا سواری در کیش رعایت کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:۱_ استفاده از کلاه ضربه گیر۲_ استفاده از جلیقه نجات در هنگام بنانا سواری۳_ محکم گرفتن دستگیره های تعبیه شده بر روی بنانا کیش۴_ توجه به نکات ایمنی مربی قبل از استفاده
اطلاعات تماس
  • www.kish-fun.com
  • کیش: اسکله تفریحی (مرکز جزیره)، اسکله دامون (محل حرکت کشتی های مسافری و تجاری)، ساحل سیمرغ (ساحل شنی و دید باز)، ساحل مرجان (زیباترین ساحل جزیره)
موقعیت

هرمزغان، إيران

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor