امتیاز تجربه

دسته بندی



اکسپرت ⭐   3.4 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

رستوران‌ و غذاهای ایتالیایی جزو پرطرفدارترین سبک‌های غذایی هستن و اگه باکیفیت باشن، به سرعت می‌تونن به محبوبیت برسن.بونو یکی از رستوران های ایتالیایی محبوب در تهران با چند شعبه می باشد که یکی از بهترین های آن ها شعبه ی رویال تراس است. ر

ستوران و سالادبار بونو در بخش اصلی فضای رستوران‌ها و جوس‌بار در قسمت انتهای راهروی سمت راست تراس قرارگرفته. در طراحی رستوران سعی شده از طیف رنگ‌های ساده و شیک استفاده بشه. دیواره‌ی انتهایی با کاشی‌های سفید پوشیده شده و قفسه‌های فلزی و سیاه‌رنگ با طبقه‌های چوبی، ترکیب مدرن و جذابی رو به وجود آوردن. در این قفسه‌ها ظرف‌های دَرداری چیده‌ شده که داخلشون پر از پاستاهای متنوعه و همراه با استفاده از گیاهان، این ترکیب‌ها به تعادل مطلوبی رسیدن. در قسمت کانتر دیواره‌ی شیشه‌ای کوتاهی نصب شده که به داخل دید داره و آماده‌سازی غذاها از پشت اون مشخصه. در سالادبار بونو از رنگ سبز بیشتر استفاده شده و تمامی سبزیجات و خوردنی‌های تازه، در یخچالِ دیوار انتهایی و ظروف کانتر قابل دیدنه و ‌می‌تونید روند آماده‌شدنشون رو از پشت دیواره‌ی شیشه‌ای تماشا کنید. در طراحی جوس‌بار سعی شده از میوه‌های تازه استفاده شه و میوه‌ها در جعبه‌های چوبی به شکل دکوراتیو چیده شدن. آبمیوه‌های آماده‌شده در ظرف‌های مخصوص، در قسمت جلویی، داخل فضایی که با یخ و گیاهان سبز پر شده قرار می‌گیرن و خنک و تازه می‌مونن.

سالادبار بونو انواع سالادها با ترکیب‌های متنوع رو ارائه می‌کنه و انواع سبزیجات تازه در تهیه‌ی اون‌ها استفاده می‌شه. تعداد سالادهای داخل منوی سالادبار اون‌قدر زیاده که اگه تنوع رو دوست داشته باشین، می‌تونید هر بار یکی از اون‌ها رو امتحان کنید. جوس‌بار هم انواع نوشیدنی‌های ارگانیک رو با میوه‌های تازه و در بطری‌های مخصوصی آماده‌سازی می‌کنه. این نوشیدنی‌ها بدون افزودنی هستن و ترکیب‌های هیجان‌انگیزی دارن. منوی رستوران بونو شامل طیف متنوعی از پیتزاها و پاستاهای ایتالیایی، برگر، پنینی، پیش‌غذا و سوپ می‌شه. تمامی پاستاهای منو با نوع پاستای مورد نظر شما قابل تهیه هستن. تنوع پیتزاهای داخل منو بسیاره و توی هر سبک و سلیقه‌ای، گزینه‌ای برای انتخاب وجود داره. تمامی پیتزاهای رستوران بونو با خمیر نازک و به سبک ایتالیایی آماده‌سازی می‌شن. برگرها هم به صورت دو عدد مینی‌برگر با گوشت و نان تازه سرو می‌شن. چند نوع پیش‌غذا مثل نان‌های خانگی ترکیب‌شده با ادویه و سبزیجات و دو نوع سیب‌زمینی هم برای انتخاب وجود داره.

شرایط تجربه
  • تحویل رایگان در محل
  • دستگاه پوز
  •  پارکینگ
  •  رزرو تلفنی
  • ظرفیت نفرات: 780
  • ساعت کار رستوران 11-24
اطلاعات تماس
  • buonoitalianrestaurant@
  • تهران: بلوار سعادت‌آباد، تقاطع بلوار دریا، مجتمع تجاری رویال‌ تراس، طبقه‌ی سوم
موقعیت

طهران، طهران، إيران

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor