امتیاز تجربه

دسته بندی



اکسپرت ⭐   3.4 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

«رستوران کبابچی» در فرشته قرار داره. هدف این مجموعه با سه شعبه اینه که کانسپت جدیدی از کباب رو ارائه بده.

کباب‌ها با سه استایل خیابونی، مهمونی و خانوادگی (street style, party style, family style) در این رستوران وجود داره که برای هر سبک اصطلاح خاصی داره. فضای این شعبه تراسیه که در فصل گرما با پنکه‌ی مه‌پاش خنک می‌شه.

ویژگی‌ها

سبک خیابونی به صورت ساندویچیه و برای یه ناهار سرپایی با دوستانتون مناسبه. سبک خانوادگی با برنجه و مشتیه! برای نشستن و وقت‌گذروندن با خونواده و دوستان گزینه‌ی خوبیه. سبک مهمونی حالت فینگرفودی و طعم‌داره و برای مهمونی‌ها پیشنهاد می‌شه.

به گفته‌ی کارکنان سعی می‌شه کباب‌ها کم‌چرب اما خوش‌طعم درست شه. مواد غذایی رستوران در کارخونه‌‌ی کبابچی آماده‌سازی می‌شه و به شعب رسونده می‌شه.

فضا و دکوراسیون

فضای رستوران آشپزخونه‌ای در فضای بسته‌ست و برای نشستن مشتری فضای خارجی با سایه‌بون وجود داره. میز و صندلی‌ها حصیری هستن و بالشت‌های صندلی‌ها و سایه‌بون‌ها تماما قرمز. با وجود تراس و فضای کوچیک، از گیاه هم استفاده شده که حس خوبی رو منتقل می‌کنه. تعدادی از میز و صندلی‌ها ۶‌نفره‌ست و تعدادی هم ۲نفره که پایه بلند هستن.

منو و قیمت

منو هم به سه استایل تقسیم شده. در بخش فامیلی استایل، کوبیده، برگ، کباب‌ترش، شیشلیک ذغالی، سه نوع جوجه و برنج زعفرونی و کته ته‌دیگی وجود داره و همچنین میکس پلتر که مخلوطی از چندتا کبابه و برای دورهمی می‌تونه مناسب باشه.

در بخش پارتی استایل، سبد بال تند، جوجه‌ی لبنانی، گراندمزه (شامل شیشلیک، مرغ و سبزیجات کبابی)، فیله‌ی مکزیکی و فیله‌ی پنیری گراند وجود داره.

استریت استایل شامل دبل رپ کوبیده، گراند رپ جوجه ران، گراند رپ بره و لمب‌چاپس می‌شه.

کنار غذاها چاشنی و مزه‌هایی مثل ماست چکیده، ماست موسیر، ماست مخصوص، زیتون پرورده و ترشی انبه وجود داره و نوشیدنی‌هایی مثل شربت‌های مختلف، دوغ و نوشابه.

قیمت‌ بخش استریت استایل نسبت به دو‌بخش دیگه متناسب‌تره.

پس اگه کباب خور حرفه ای هستین و می خواین یکی از لذت بخش ترین کباب هایی که تا حالا امتحان کردین رو بخورین کبابچی تراس رو از دست ندین.

شرایط تجربه
  • همه روزه 11:45 الی23:45
  • جای پارک: دارد
  • رزرو تلفنی: دارد
  • اینترنت: دارد
اطلاعات تماس
  • www.kababchi.net
  • kababchi@
  • تهران: فرشته، خیابان شبدیز، نبش کوچه زهرا امامی، پلاک ۱۱
موقعیت

رستوران کبابچی تراس

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor