امتیاز تجربه

دسته بندی



آدرنالین ⭐   4.6 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

برای هیجان آماده اید؟؟؟؟

توریک و نیم روزه مهیج رفتینگ در رودخانه زاینده رود از آژانس مسافرتی مهراندیشان

17 کیلومتر معادل ۴ ساعت قایقرانی در رودخانه خروشان زاینده رود،  پرش از صخره به صورت شیرجه داخل آب ، سرسره آبی، شنا

همچنین در این تور برای اولین بار اقامتی لوکس را در  تنها هتل گارانتی شده در شهرکرد توسط آژانس مهراندیشان را تجربه خواهید کرد.

آژانس مسافرتی مهراندیشان دارای تندیس افتخار بهترین برگزارکننده تورهای داخلی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که برگزار کننده تورهای هیجان انگیز و متفاوت می باشد . اینبار  تور یک و نیم روزه رفتینگ در رودخانه خروشان شهرکرد را برای شما برنامه ریزی نموده اند که از پرتقاضاترین تورها است . با تور رفتینگ آژانس مسافرتی مهراندیشان در کنار تفریح ورزش و هیجان هم داشته باشید

رفتینگ:

شما بر قایقی سوار می شوید و گاهی پارو می زیند و گاهی اجازه می دهید جریان آب شما را به جلو حرکت دهد. لیدر رفتینگ گاهی به شما می گوید، All Forward، این بدین معنی است که همه باید به سمت جلو پارو بزنند. در حالی که یک کار گروهی انجام می دهید، می توانید از مناظر زیبای رودخانه دیدن کنید و لذت ببرید. گاهی طبیعت گردانی که در حاشیه رودخانه نشسته اند برای شما دست تکان می دهند و با لبخندشان به شما انرژی می دهند. در ادامه مسیر ممکن است لیدر به شما بگوید All Back. این بدین معناست که همه باید به سمت عقب پارو بزنند تا با هدایت لیدر قایق به مسیر درست هدایت شود.

در حین پارو زدن به سکوت طبیعت گوش فر داده و صدای جریان آب به شما آرامش بی‌وصفی می‌دهد. ناگهان صدای امواج خروشان را می‌شنوید که در فاصله‌ای نه چندان دور انتظار شما را می‌کشند. هیجان سراپای وجودتان را می‌گیرد و برای رویارو شدن با امواج متلاطم آماده می‌شوید، جای خود را درقایق محکم می‌کنید، به آرامی‌ وارد امواج شده، ولی در یک چشم به‌هم زدن تکان‌های شدیدی به قایق وارد می‌شود، از همه طرف به رویتان آب ریخته می‌شود و برای لحظاتی نمی‌توانید دوستان خود و محیط اطراف را به‌طور واضح ببینید و صدای یکدیگر را به‌صورت منقطع می‌شنوید. لحظاتی شورانگیز را با تمام وجودتان حس می‌کنید. جریان آب کم‌کم آرام شده و دوباره احساس آرامش خواهید کرد تا دوباره برای تلاطمی جذاب آماده شوید.

شرایط تجربه
  • خدمات تور: کلیه تجهیزات و لوازم رفتینگ، آموزش اولیه زیر نظر مربی بین المللی رفتینگ دارای مدرک رفتگایدی بیمه کامل مسافرتی، در تور و لیدر رفتینگ به ازای هر قایق، اتوبوس توریستی سیستم دار
  • خدمات غذایی تور: 1 وعده صبحانه سلف سرویس ، 1 وعده ناهار ، 1 وعده پذیرایی
  • ساعت حرکت رفت: ۲۳:۰۰
  • ساعت و روزهای پاسخگویی و سرویس دهی: با هماهنگی
  •  ساعت برگشت تا 12 شب تهران
اطلاعات تماس
  • تهران: خیابان آزادی، بلوار استاد معین، ابتدای خیابان لعل آخر، پلاک ۱
موقعیت

رفتینگ در رودخانه زاینده رود

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor