امتیاز تجربه

دسته بندی



اکسیژن ⭐   3.1 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

مصرف زیاد قند پیامدهای بسیاری دارد. خطر ابتلا به دیابت، بیماری قلبی، چاقی، اختلال در مغز، ضعف سیستم ایمنی، افزایش قند خون، پوسیدگی دندان و سوتغذیه بخشی از این پیامدها هستند. برای کسانی که به فکر کم کردن قند روزانه هستند و برای دیابتی‌ها و ورزشکاران، شیرینی‌فروشی اچ بی سوییت محصولات مناسبی می‌فروشد.

اچ بی مخفف کلمه‌ی Healthy body است و اچ بی سوییت اولین شیرینی‌فروشی‌ای است که با مواد اولیه سالم، کم‌کالری و بدون قند توانسته شیرینی‌هایی با طعم شیرین تولید کند. در این شیرینی‌ها شکر استویا جایگزین شکر معمولی شده است و باعث شده این شیرینی‌ها برای افراد دیابتی و ورزشکاران مناسب باشند. اچ بی سوییت مواد اولیه‌ی سالم را جایگزین مواد اولیه ناسالم کرده است. در ترکیب این شیرینی‌ها از ماست یونانی، پنیر لبنه کم‌چرب، روغن نارگیل و روغن ارده‌ی کنجد استفاده شده است.

با وجود پرهیزاتی که در ترکیب‌های شیرینی‌های اچ بی سوییت صورت گرفته، شیرینی‌های این شیرینی‌فروشی تنوع خوبی دارند. شیرینی‌های خشک اچ بی سوییت شامل بار کرنبری، بار جوپرک شکلات، بار جوپرک وانیل و بار خرمایی است. سه نوع برانیز، پای سیب و باقلوا هم از شیرینی‌های خشکی هستند که می‌توانید از اچ‌بی سوییت تهیه کنید. شاید دیابتی‌ها فکر می‌کردند دیگر هرگز نمی‌توانند به باقلوا و برانیز لب بزنند. این طور نیست.

هر جعبه از باکس‌های شیرینی اچ‌بی سوییت که ترکیبی از شیرینی‌های مختلف آن است با ۲۵عدد درون آن، تنها ۳۰ تا ۴۰ کالری انرژی دارند.

کوکی‌ها مناسب برای مصرف روزانه همراه با چای هستند و از میان کیک‌های شیفون و دسر می‌توانید گزینه‌هایی از شیرینی تر داشته باشید که بدون مصرف خامه درست شده‌اند.

اگر طرفدار گرانولا هستید و از آن در شیر یا همراه با ماست میوه استفاده می‌کنید، می‌توانید از انواع گرانولای اچ بی سوییت استفاده کنید.

اگر گیاهخوارید، باید بدانید بعضی از شیرینی‌های این شیرینی‌فروشی برای گیاهخواران هم مناسب است. و اگر ورزشکارید، باید بدانید علاوه بر استفاده نکردن شکر معمولی در این شیرینی‌ها، به خاطر درصد بالای پروتئین، گزینه مناسبی برایتان هستند.

شعبه مرکزی این شیرینی خوشمزه و سالم در خیابان شریعتی قرار گرفته پس زودتر بهش سربزنید و تجربه ی بی نظیر شیرینی های متنوع و خوشمزش رو از دست ندید.

اطلاعات تماس
  • www.hbsweets.ir
  • hbsweets@
  • تهران: خیابان شریعتی، بالاتر از سینما فرهنگ، ابتدای خاقانی، پلاک یک
موقعیت

شیرینی اچ بی سوییت

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor