امتیاز تجربه

دسته بندی



آدرنالین ⭐   3.7 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

- تجربه بازی مهیج و شگفت انگیز در محیطی خیالی و رویایی همراه با افکت‌های سمعی و بصری، در قالب یک بازی واقعی گروهی، لـــــیزرتـــــگ نام دارد. بازیکن‌ها با پوشیدن جلیقه‌های الکترونیکی و با در دست داشتن تفنگ‌های لـــــیزری، بـمــــب، مـیـــن و نـــارنجک، به نبردی لیزری می‌پردازند. هدف افراد شلیک به همدیگر و کسب امتیاز یا کسر خون می‌باشد. از دیگر جذابیت‌های این بازی تعریف سناریو بازی در قالب‌های انفرادی، گروهی، گلادیاتور، تسخیر قلعه و دزد و پلیس می‌باشد.
- هر بازیکن تفنگ بـیسیــــــم مجهز به نمایشگر در خدمت خود دارد که می‌تواند در اتاق‌ها و راهرو‌های مورد نظر به دنبال حریف خود بگردد و وی را مورد اصابت لیزر خود قرار دهد. هر بازیکن که لیزر به او برخورد کند رنگ جلیقه‌اش برای چند ثانیه تغییر کرده و ویبره جلیقه‌اش برای چند ثانیه فعال می‌شود.
- این بازی همانند پینتبال است با این تفاوت که افراد کم سن و سال و بانوان به راحتی می‌توانند بازی نمایند، در واقع این بازی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد! زمین بازی دارای جذابیت‌های فراوانی همراه با افکت‌های صوتی و تصویری مخصوص می‌باشد که هیجان بازی را افزایش می‌دهد. حضور در زمین مخصوص باشگاه این احساس را به شما القا می‌کند که گویی در فضای جنگ ستارگان حاضر هستید!
کل بازی توسط سیستم کامپیوتری کنترل می‌شود و هر بازی را با سناریو‌های مختلفی می‌توان انجام داد. در پایان بازی کارنامه آماری به بازیکنان داده می‌شود که بیانگر امتیازات بازیکنان هر گروه است.

شرایط تجربه

- مخصوص تمامی سنین
- محیط بازی خیره کننده و پر نشاط
- امکان بازی تمامی اعضای خانواده به صورت همزمان
- مدت زمان هر سانس: ۱۰ دقیقه
- حداقل ۴ وحداکثر ۱۲ نفر

- پارکینگ اختصاصی
- دارای بوفه و رستوران

اطلاعات تماس
  • تهران: کیلومتر 5 اتوبان تهران - کرج، نرسیده به استادیوم آزادی، روبروی نمایشهای هوایی، پارک ارم، قلعه سحر آمیز
موقعیت

لیزرتگ در کلوپ بازی‌های لیزری ساریسا

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor