امتیاز تجربه

دسته بندی



هزارتو ⭐   2.4 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

کافه بازی فکرخوب ، پیشنهاد ویژه ما برای پر کردن اوقات فراغت شما با کلی بازی خوشمزه

«کافه بازی» یا به عبارت درست آن “Board Game Café” مفهوم نسبتا جدیدی است که در سال‌های اخیر رشدش سرعت گرفته و می‌توان آن را محل تلاقی و برخورد دو مفهوم کافه و بازی رومیزی دانست. فضایی را تصور کنید که در کنار عطر قهوه و صدای مخلوط‌کن، بوی مقوا و کارت بیاید و آوای ریخته‌شدن تاس روی میز به گوش برسد. در اغلب این کافه‌ها قفسه‌ای، کُنجی، میزی، چیزی را به بردگیم اختصاص داده‌اند و هر کدام به فراخور توان خود تعدادی بازی را به مراجعان یاد می‌دهند.

چرا برویم کافه، بازی کنیم؟
به چندین دلیل کاملا محکمه‌پسند، از جمله:
گرانی بازی خارجی؛ با توجه قیمت بالای بازی‌های وارداتی، منطقی است که با صرف هزینه‌ی بسیار کمتر بازی کنیم!
امتحان کردن بازی؛ حالا گیرم که پول خریدش هم هست، ولی بهتر نیست اول یکی دوبار در کافه بازی کنیم ببینیم فازش به ما می‌خورد یا نه؟ بعد می‌توان با آسودگی خاطر و بدون لرزش دست، پول بازی را پرداخت کرد!
کوهی از بازی؛ اغلب این کافه‌ها قفسه‌ای مملو از عناوین قوی برد گیم در اختیار دارند که همواره در حال کامل‌تر شدن نیز می‌باشد. تنوع عناوین بازی یکی از مزیت‌های جالب توجه کافه-بازی‌هاست که چشم‌ها را خیره و قلب‌ها را به تپش وا می‌دارد!
یادگیری رایگان؛ اغلب این کافه‌ها تمام بازی‌ها را به رایگان به شما آموزش می‌دهند و بار خواندن چندین صفحه دفترچه‌ی انگلیسی را از روی دوش شما بر می‌دارند. غیر از اینکه کافه‌داران مثل کلید F1 برای پاسخگویی به سوالاتی مانند: «با دست چپ تاس بریزم یا با پای راست؟» حاضر و آماده هستند!
منوی خوشمزه؛ حین بازی لحظه‌ای که گرمای فسفر ذوب‌شده، کاسه‌ی سر را داغ می‌کند و حجم آدرنالین ترشح‌شده دست و پا را به رعشه می‌اندازد، چیزی بهتر از خوراکی و نوشیدنی‌های لذیذ به کار نمی‌آید. قهوه را یک نفس بالا برو و تاس را با اطمینان بریز!
شبکه اجتماعی؛ بودن در جمع علاقمندان این سرگرمی، از گیمر و خوره گرفته تا تازه‌وارد و خانواده، از لذات و البته اهداف اصلی بازی رومیزی است. این کافه‌ها احساس تعلق به اجتماع و توانایی ارتباط و معاشرت با دیگران را به خوبی تقویت می‌کنند.
پیدا کردن هم‌بازی؛ تا کی بازی‌های محبوب‌مان را بغل کنیم و در تاریکی و تنهایی به گریستن مشغول باشیم؟ با ورود به کافه‌های بازی جماعتی از هم‌بازی‌های جدید خواهید یافت که می‌توانند به پای ثابت شب‌نشینی‌های گیمی شما تبدیل شوند.
اطلاع از رویداد و مسابقات؛ هر کافه‌ای برنامه‌ای برای رویدادهای خود دارد. از مسابقات بازی تا رویدادهای نقش‌آفرینی و … بهترین راه برای اطلاع از چند و چون این رویدادها، حضور در کافه‌هاست. خدا را چه دیدید؟ شاید در تورنمنت بعدی جنگا، برنده‌ی یک دستگاه پندمیک لگسی آبی متالیک شدید!

یکی از بهترین کافه بازی هایی که قراره حسابی توش خوش بگذرونین و کنار کلی آم باحال باهم بازی کنین کافه بازی فکر خوب مشهد پس اگه تو این شهر هستین فرصت استثنایی تجربه ی بی نظیر این کافه بازی رو از دست ندین

شرایط تجربه
  • فضایی فوق العاده هیجان انگیز و لذت بخش برای کنار هم بودن خانواده ها ، دوستان و دورهمی های شما
  • جای پارک به آسانی
  • انواع بازی های رومیزی برای کلیه سنین
  • دستگاه پوز
اطلاعات تماس
موقعیت

Azadshahr، مشهد، خراسان رضوي، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor