امتیاز تجربه

دسته بندی



هارمونی ⭐   4.2 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

اگر براي قدم زدن راهي خيابان نياوران شويد، حتما فضايي نام آشنا شما را ترغيب مي كند تا وارد آن شويد و خستگي تان را به در كنيد. عطر قهوه اي خوب، دربنایی 80 ساله رایزن که به تازگی بازسازی شده همراه با كتاب و قطعه اي از موسيقي دلپذير كه بر جان مي نشيند، حتما حال دلتان  را خوش می کند!
قهوه مي نوشيد، كتاب مي خوانيد، موسيقي گوش مي دهيد و از تماشاي مناظر زیبا جايي كه سقفتان آسمان است، لذت مي بريد

شايد الماني كه در نگاه اول توجه كسي را در این مکان جلب مي كند شفاف  بودن فضاهاي داخل اين بنا است ، به نحوی که در هر فضايي كه قرار بگیرید به سادگی فضای کنارتان را خواهید دید.

و شاید نكته اي كه احساس ناب بودن و يكدست بودن فضا را براي شما در این مکان تداعي كند وجود درهاي قديمي براي ورود به فضاي كتابفروشي و آمفي تئاتر این مجموعه است ؛ زيرا از همان سال هاي پيش اين درها در اين فضا موجود بوده اند و تغييراتي در اين ها به وجود نیامده است.

فضای کافه در این مجموعه به دو بخش تقسیم شده است:

در بدو ورود كافه اي به چشم تان مي خورد که تمامي ديوارهای آن شفاف است و استفاده از گلدان هايي كه از سقف آويزان شده اند نظرتان را بیشتر از قبل به خود جلب مي كند. حالت پلكاني اين بنا و احساس خوبي كه در شما ايجاد مي كند ، شما را وادار می کند تا پيش برويد و تمامي اين فضاها را از نظر بگذرانيد.

و همچنین در كنار  فضای فروشگاه صنایع دستی این مجموعه، كافه اي بر بام قرار دارد كه مانند فضاي كافه اي كه در بدو ورود از آن صحبت كرديم، احساس خوب سادگي، صميميت و خاطرات قدیم را به شما منتقل مي كند.

شما می توانید در کنار کتاب و قهوه و عصرونه ی خود بین هنرمندان زمینه های مختلف بنشینید و از دیوار شیشه ای کتابخانه به رفت و آمدهای کافه نگاه کنید و در یک جمع دوستانه اوقات خوشی را سپری کنید.

پس اگر به دنبال آرامشي ناب به دور از زندگي ماشيني و پر هياهوی امروز تهران هستید مي توانيد آن را در رایزن به دست آوريد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/0NBW8[/aparat]

شرایط تجربه
  • ساعت کاری: 9 الی 23:30
اطلاعات تماس
موقعیت

خانه فرهنگ رایزن

وید‌ئو
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor