امتیاز تجربه

دسته بندی



پرستیژ ⭐   3.4 

©Majarajoor

توضیحات تجربه

کافه رستوران یا لانژ کاپیتان یکی از بزرگترین کافه رستوران‌های تهران با گنجایشی حدود ۵۰۰ مهمان است. این رستوران از اوایل ماه رمضان امسال و در یک ساختمان بزرگ و شیک ۳ طبقه که مخصوص رستوران طراحی شده شروع به کار کرده است. شاید نتوان رستوران دیگری را مثال زد که در فضایی به این اندازه و با طراحی اصولی و حرفه‌ای راه اندازی شده باشد. به دلیل اسم کاپیتان و کانسپت کشتی و سفر، سبک کاری این رستوران بین المللی و فیوژن انتخاب شده است. یعنی در منوی غذایی اینجا طعم و مزه‌هایی از شرق دور تا اروپا و آمریکا را می‌توان یافت. این کانسپت دریایی را می توان از کشتی چوبی دکوری بزرگی که مقابل درب ورودی قرار دارد و یک سری المان‌های دیگر به خوبی دریافت کرد.

طبقه همکف کاپیتان فضای بزرگی دارد که بخش اصلی رستوران و کافه را شامل می‌شود. طبقه دوم فضایی خانوادگی‌تر دارد، با یک بار که نوشیدنی‌های جذاب سرو می‌کند، موسیقی زنده و یک سالاد بار و میز اوردوور. این بخش از کاپیتان بسیار مناسب برگزاری جشن‌های خانوادگی، سالگردها و ایونت‌های مختلف است. طبقه آخر یا روف گاردن کاپیتان یک هوکا بار است که قیلیان‌های ایرانی و عربی خوب و ویژه‌ای برای طرفدارن قلیان سرو می‌کند. طرفداران این قسمت از کاپیتان بیشتر جوانانی هستند که اوقات فراغت و استراحت خود را با دوستان در این فضای آرامش بخش می‌گذارند و از منظره زیبا و سوشی‌های خوشمزه و پانینی‌های لذیذ آن لذت می‌برند. اگه مسابقه ورزشی‌ هم در حال برگذاری باشد شما می‌توانید در تلویزیون‌های بزرگ و پروژکتوری که برای همین منظور در کاپیتان طراحی شده است مشاهده کنید. یک عصر تابستانی با دوستان در کنار نوشیدنی‌های سرد جذاب و تماشای یک مسابقه فوتبال و هیجان فراوان قطعا به یک خاطره خوش و فراموش نشدنی برای شما تبدیل خواهد شد.

یکی از قسمت‌های جذاب این رستوران بزرگ بخش VIP آن با ۲ سالن مجزا است که هر کدام ظرفیتی حدود ۲۰ نفر را دارند. دو اتاق که بسیار مناسب دورهمی‌های خاص، قرارهای کاری مهم و … می‌باشد. یکی از این اتاقها شبیه به اتاق کاپیتان در کشتی طراحی شده و دیگری با ظاهری تماما سفید، مناسب یک دورهمی لوکس و تشریفاتی است.

به دلیل نام کاپیتان و کانسپت کشتی و ماهیت دریایی، منوی این رستوران بیش تر شبیه نقشه‌ای است که مسیر حرکت کاپیتان از شرق آسیا تا غرب آمریکا را نشان می‌دهد. منوی کاپیتان بخش‌های مختلفی دارد که در هر قسمت یک غذای دریایی ویژه این رستوران را می‌توانید مشاهده کنید. منوی غذا با سوپ‌ها شروع شده که سوپ میگو یا سوپ دریایی از خوشمزه‌ها و پرطرفدارهای آن است که حتما باید امتحان کنید. سالادهای اینجا همگی با یک سس ویژه و شکل و ظاهری جدید و جذاب سرو می‌شود. برای نمونه سالاد بروسکتا را فقط در این رستوران می‌توانید میل کنید. بخش پیش غذا هم گزینه‌های متنوعی دارد که سینی مزه عربی و سینی مزه ایرانی از محبوب‌های این قسمت هستند که هر کدام جشنی هستند از طعم و مزه‌های متنوع و خوشمزه.

کاپیتان یک سری پشنهادات خوشمزه ایرانی برای ناهار به شما می‌دهد که نمی‌توانید آن‌ها را رد کنید. جوجه لاری، کباب دیگی، ماهیچه بادنجان و … که حتما اسمشان هم آب از دهان راه می‌اندازند. در بخش غذاهای فرنگی هم باتر چیکن با برنج تند، ریبی کریبی و سلمون الماتونی از غذاهایی است که به احتمال زیاد برای اولین بار با نام آن‌ها در منوی کاپیتان روبرو می‌شوید و پیشنهاد ما به شما امتحان کردن این غذای‌های خوشمزه و لذیذ است. اگر هوس پیتزا پاستا و یا برگر کرده باشید هم کاپیتان پیشنهادات خوشمزه‌ای برای شما دارد. پیتزا ناخدا، برگر لاور و سوجوک آرابیتا از غذای لذیذ و جذاب این قسمت‌ها هستند که نمی‌توان به سادگی از کنارشان عبور کرد. اگر اهل سوشی هستید خوب است بدانید که در کاپیتان یک منوی کامل و مخصوص برای سوشی در نظر گرفته شده است که تماما حس و حال تازگی و نشاط را به شما منتقل می‌کند.

از نوشیدنی‌ها و دسرهای کاپیتان هم نمی‌توان راحت عبور کرد، جایی که نوشیدینی‌های سرد جذاب مانند انواع ماکتیل، اسموتی و میلک شیک می‌توانید به راحتی یک عصر گرم تابستانی را برای شما خنک و زیبا کند. لیموناد و موهیتوی کاپیتان اندکی با تجربیات و تصورات شما متفاوت است که حتما پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را بچشید تا متوجه منظور ما شوید. کاپیتان منوی کاملی هم از انواع نوشیدنی‌های بر پایه اسپرسو و انواع قهوه‌های دمی دارد. چای و دمنوش‌های کاپیتان را هم باید به همراه شیرینی‌ها و دسرهایی که در بخش قنادی این رستوران تهیه می‌شود، بعد از یک وعده غذای خوشمزه بعنوان دسر میل نمایید تا لذت یک وعده غذایی را کامل کرده باشید.

شرایط تجربه
  • اینترنت WiFi
  • دستگاه پوز
  • پارکینگ
  •  موزیک زنده
  • رزرو تلفنی
  • ساعت کار رستوران 12:30-24
اطلاعات تماس
موقعیت

کافه رستوران کاپیتان لانژ

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor