امتیاز تجربه

دسته بندی

©Majarajoor

توضیحات تجربه
رستوران گوزن با مدیریت بهاره رهنما چند وقتی است در محدوده ی سعادت آباد افتتاح شده است این کافه رستوران از ابتدای امر سعی کرده با کیفیت و استاندارد بالایی کار خود را شروع کند.  وقتی وارد کافه گوزن می شویم قبل از  هر چیزی چشممان به تابلو های عکاسی روی دیوار میخورد ، تابلو های زیبایی که گوزن را تبدیل به یک کافه گالری کرده است. به گفته ی مدیریت کافه انتخاب این آثار  همگی به عهده ی خانم رهنما است و همه ی عکس های موجود در کافه هم با هدف خیریه و برای کودکان هموفیلی به فروش می رسند. فضای کافه رستوران گوزن فضایی است که با استفاده از رنگ های خنثی و چوب آرامش خاصی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. شمع هایی که از سقف آویزان شده اند هم بیشتر شدن این آرامش کمک بسیاری کرده اند.

 بیشترین تلاشی که مدیریت و کارکنان کافه گوزن کرده اند این بوده که بتوانند فضای راحت و آرامی را برای مشتریان به وجود بیاروند که با برخورد صمیمی و محترمانه ی کارکنان این کافه می توان به این نتیجه رسید که تا حدود زیادی در این قضیه موفق هم عمل کرده اند.  منو کافه رستوران گوزن از پنج قسمت تشکیل شده ، اول از همه قسمت ساندویچ ها که در آن همبرگر ذغالی، هالوپینو برگر، میکس گوزن و.. مشاهده می شوند، نکته ای که همبرگرهای گوزن را از دیگر رستوران ها متمایز می کند نحوه ی تهیه آنها است ، همه ی برگرهای گوزن در فر ذغالی مخصوصی طبخ می شوند که در کمتر رستورانی در تهران می توان نمونه اش را پیدا کرد به همین علت هم طعم خاص و تکرار نشدنی ای را می توانند به همراه داشته باشند.

قسمت بعدی منو متعلق به پیتزا ها است، پیتزا ی سوجوک، کواترو استاجونه، وجیترین، گورگونزولا  و.. از جمله پیتزا های این رستوران هستند، همه ی پیتزا ها در گوزن به روش ایتالیایی و به صورت نازک تهیه می شوند و در هیچ کدام آنها اثری از سوسیس و کالباس یافت نمی شود.

بعد از پیتزا ها نوبت به پاستا می رسد، سدانی بوسکایولا، پرسیاتلی پامادورا ، شریمپ ناپولیتن  و پنه با سس آلفردو  پاستاهایی هستند که در گوزن می توانید آنها را امتحان کنید. استيک های این رستوران هم شاید پرطرفدار ترین قسمت منو باشند، به خاطر همان فر مخصوصی که قبل تر اشاره شد ، سفارش استیک در رستوران گوزن انتخاب درجه یک و متفاوتی برای مشتریان است. چیکن استیک، تی بن، فیله، فاهیتا گوشت و.. را در قسمت استیک های این رستوران می توان مشاهده کرد.

علاوه بر همه ی این ها سالاد های گوزن را نمی توان امتحان نکرد، سالاد های این رستوران هم از لحاظ تنوع و هم از لحاظ حجم خوب ظاهر شده اند و طرفداران زیادی هم دارند. سالاد گوزن، گارلیک برد، سالاد سزار، سالاد یونانی و... از سالاد هایی هستند که در منو گوزن به چشم می خورند.
صبحانه کافه گوزن که قرار است به زودی هر روز هفته در اختیار مشتریان قرار بگیرد شامل صبحانه انگلیسی ، صبحانه مدیترانه ای ، صبحانه ایرانی می شود که چون حجم صبحانه ها زیاد است تا دو نفر می توانند یک صبحانه را سفارش دهند و از طعم خاص آن لذت ببرند.
سعی شده در این کافه از بهترین قهوه ها استفاده شوند و طعم اصیل قهوه را برای قهوه خور ها به ارمغان بیاورند. یکی از قهوه هایی که در این کافه به صورت انحصاری تهیه می شود .توکیو کافه است که بیشتر در سمت آسیای شرقی و ژاپن سرو می شود و در تهران شاید نمونه اش را نتوانید پیدا کنید

 

شرایط تجربه
  • ساعت کاری: 11 الی 24
  • دارای محیط دلنشین و فضای دوست داشتنی
  • دارای اینترنت wifi
  • با 25 نفر ظرفیت پذیرایی
  • دارای فضای باز برای پذیرایی
  • دارای جای پارک مناسب حوالی محل
  • امکان ارسال غذاها با پیک
  • فاقد حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده
اطلاعات تماس
  • تهران: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان پنجم (نوروزی)، پلاک ۴٣.١
موقعیت

Saadat Abad، طهران، طهران، إيران

  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • افزودن نظر
    تکمیل اطلاعات تجربه
     

    برای مشاهده این صفحه بایستی با حساب کاربری خود وارد شوید:

      majarajoor